herobriner007 Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 Nee lol ik zei maar wat. En die kleur is niet zeldzaam bij een Vortex... er zijn wel 2 kleuren combinaties bij de Virtex in maar een missie. En dat is Wit en wit, en Zwart en wit... Goed geraden Matthias Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Nee lol ik zei maar wat. En die kleur is niet zeldzaam bij een Vortex... er zijn wel 2 kleuren combinaties bij de Virtex in maar een missie. En dat is Wit en wit, en Zwart en wit... Goed geraden Matthias Ik snap dat dit soort opgaven wellicht wat reacties oproepen, maar het is (in dit topic althans) niet nodig om daar nog over te posten. Bovendien: herobriner007 en im_ruben, let wel op het maximum aantal posts per dag, met 4 posts zaten jullie er beide boven gisteren. Het lijkt wellicht een kleinigheid, maar regel is regel. Reageren
Matthias1999 Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Next: Nee lol ik zei maar wat. En die kleur is niet zeldzaam bij een Vortex... er zijn wel 2 kleuren combinaties bij de Virtex in maar een missie. En dat is Wit en wit, en Zwart en wit... Goed geraden Matthias Ik snap dat dit soort opgaven wellicht wat reacties oproepen, maar het is (in dit topic althans) niet nodig om daar nog over te posten. Bovendien: herobriner007 en im_ruben, let wel op het maximum aantal posts per dag, met 4 posts zaten jullie er beide boven gisteren. Het lijkt wellicht een kleinigheid, maar regel is regel. Dat je meer dan 3 keer per dag post kan je soms niks aan doen als je aan de beurt bent, toch? >>> Door Foreigner97: Op dat vlak was de 3-posts-regel soms nog wel wat soepel, maar laten we voor iedereen dezelfde norm afspreken: 3 posts per persoon per dag.<<< Reageren
Matthias1999 Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Sultan? Dat was snel Volgende voor Phoenyxar. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat teken zeer herkenbaar! :o Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Dat je meer dan 3 keer per dag post kan je soms niks aan doen als je aan de beurt bent, toch? Dan wacht je tot dat je wél weer mag posten. Tornado? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Geen van deze drie! :o Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 Het is inderdaad de Uranus. Volgende voor herobriner007! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.