Foreigner97 Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 Dune? Dune Andromada? Andromada Hunter Hunter? Monster? Monster Jullie begrijpen de hint vast wel: ook in een onoverzichtelijk geheel als dit is het wel de bedoeling om na te gaan of je antwoord al eens is gegeven (en afgekeurd). Ik kijk hierbij uiteraard het meeste naar Danger_dog_guy_7.... Niet het moeilijkste regeltje, denk er even goed om. Reageren
herobriner007 Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 Nope allemaal fout. Foute antwoorden: Tractor Trashmaster Mower Combine Harvester Kart Hotring Racer Hunter Bloodring Banger Dune Hustler Manana Dumper Monster Andromada AT-400 Mothership Nevada Mountain Bike Securicar Beagle Alpha Stretch Admiral Walton Maverick Rhino Leviathan Patriot Barracks OL Greenwood Nogmaals de foto: Hint 1: Speciaal Hint 2: Las Venturas Hint 3: Groot Hint 4: Heel groot Hint 5: Speciale kleur in een missie Hint 6: In een missie is hij Onverwoestbaar Hint 7: Terminator Reageren
ERRWINS Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 Zou de foto wat groter mogen? Dit is echt geen doen.. Reageren
herobriner007 Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 (bewerkt) Deleted by Admin Bewerkt: 11 januari 2015 door herobriner007 Reageren
RUBENN Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 Met Pixlr Editor (http://apps.pixlr.com/editor/) kan je gewoon online dingen bijsnijden Remmington? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 Dune? Dune Andromada? Andromada Hunter Hunter? Monster? Monster Jullie begrijpen de hint vast wel: ook in een onoverzichtelijk geheel als dit is het wel de bedoeling om na te gaan of je antwoord al eens is gegeven (en afgekeurd). Ik kijk hierbij uiteraard het meeste naar Danger_dog_guy_7.... Niet het moeilijkste regeltje, denk er even goed om. sorry hoor, maar ik heb geen zin om 5 pagina's terug te lezen voor ik iets ga raden. Als er iemand al hetzelfde heeft gezegd is dat gewoon fout, simpel toch... Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 sorry hoor, maar ik heb geen zin om 5 pagina's terug te lezen voor ik iets ga raden. Als er iemand al hetzelfde heeft gezegd is dat gewoon fout, simpel toch... Tja, toch is het een vereiste voor het deelnemen aan zo'n quiz: antwoorden herhalen is namelijk niet de bedoeling. En ja, precies: als jouw antwoord al eens is genoemd en is afgekeurd, dan is het fout. Het heeft dus geen nut meer om datzelfde weer eens te noemen. Verder ga ik er in dit topic niet op in, mocht je nog vragen/opmerkingen hebben kun je uiteraard een PB'tje sturen. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 SIR BALLAS IS CORRECT! HET IS DE PACKER! Hoezee. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 12 januari 2015 Rapport Geplaatst: 12 januari 2015 Het is een premier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.