ZeroHero Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Het enigste wat nog miste uit de collectie jakets, was de witte vond ik En ik maakte er meteen maar dus ff zwarte handschoenen bij Ik kon de TXD van die pants niet vinden, misschien kan iemand mij daarbij helpen? :blink: Rate hem 1/10 PS: Die Shoenen zijn Nike Air Max ... onder constructie ! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Leuk gedaan, ziet er wel stoer uit, een 8/10 Reageren
M-Ree Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Met wat meer detail in de handschonen, dan is hij top.. 9/10 Reageren
ZeroHero Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Met wat meer detail in de handschonen, dan is hij top..9/10 ok, zoals? ook tips geven en negatieve berichten mensen Reageren
Aloyz Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 als ie af is moet je hem een sigaar geven, dan is het net die baas van The A Team, is wel mooi gemaakt! Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 als ie af is moet je hem een sigaar geven, dan is het net die baas van The A Team, is wel mooi gemaakt! Euh... de baas van het A-Team is blank :lol: En heeft geen net pak aan Maar hij is errug mooi! 8/10! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.