cjzonneveld Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 (bewerkt) hallo, ik ben opzoek naar een resource voor mijn mta server. de bedoeling is dat ik m'n skin, wapens, geld, stats, health en armour kan opslaan en het liefst met een commando. zou iemand me aan zo'n resource kunnen helpen? ik heb al op websites gezocht maar het meeste is dan zonder een commando en vaak ook met positie, en dat wil ik zelf niet. en ik weet zelf niet hoe ik dingen kan aanpassen of maken. ik hoop dat iemand mij hier aan zo'n resource zou kunnen helpen of eventueel een script zou kunnen sturen. alvast vriendelijk bedankt Bewerkt: 1 januari 2014 door cjzonneveld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TigerEdwin Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 (bewerkt) Eigenlijk moet je een scripter regelen voor je server. Welk(e) commando('s) wil je erop hebben en welke functie(s) moet deze hebben? Moeten deze ook opgeslagen worden zodra je de server op welke manier maar dan ook verlaat? EDIT: Wil je ook het aantal politiesterren laten opslaan en laden? Bewerkt: 1 januari 2014 door TigerEdwin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjzonneveld Geplaatst: 1 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Eigenlijk moet je een scripter regelen voor je server. Welk(e) commando('s) wil je erop hebben en welke functie(s) moet deze hebben? Moeten deze ook opgeslagen worden zodra je de server op welke manier maar dan ook verlaat? EDIT: Wil je ook het aantal politiesterren laten opslaan en laden? het commando moet dus saveplayer en loadplayer zijn ofzow. eehmm, kun je ook iets met politie doen dan op mta sa? nee liever niet de sterren. alleen m'n skin, wapens (plus ammo), geld, stats, health en armour zelf heb ik geen verstand van scripts enzo. sommige dingen begrijp ik nog wel en die kon ik zelf maar hier wou ik toch inderdaad iemand voor vragen. dus hoop hier iemand te vinden die me kan helpen aan zo'n resource of script Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TigerEdwin Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 (bewerkt) Even snel gedownload en bewerkt op jouw eisen. Commando's: /loaddata en /savedata Testen mag je zelf even doen Hij zou moeten werken bij het inloggen, en verlaten van de server. En op de commando's natuurlijk. Even melden wanneer gedownload, zodat ik hem kan verwijderen uit Dropbox. Bewerkt: 1 januari 2014 door TigerEdwin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjzonneveld Geplaatst: 1 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Even snel gedownload en bewerkt op jouw eisen. Commando's: /loaddata en /savedata Testen mag je zelf even doen Hij zou moeten werken bij het inloggen, en verlaten van de server. En op de commando's natuurlijk. Even melden wanneer gedownload, zodat ik hem kan verwijderen uit Dropbox. heb 'm gedownload !! Thank you ga 'm meteen testen bijna alles lijkt goed te werken behalve de skin en de stats en ik zou het graag uitzetten dat ie automatisch opslaat als ik op wat voor manier dan ook de server verlaat. wat eigenlijk de bedoeling is, is dat als ik gekild wordt of dood ga in m'n eigen server dat ik dan meteen met een command of toets weer alle stats en ammo en wapen en skin etc. heb en dat ik weer meteen door kan gaan met spelen. >>> Door .Timothy: Triplepost samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TigerEdwin Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 (bewerkt) Met stats bedoel je money? Aangezien ik alleen maar money, skin, health, amour, wapens en ammo zie /loaddata zou alles terug moeten geven. Bewerkt: 1 januari 2014 door TigerEdwin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjzonneveld Geplaatst: 1 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 /loaddata gaf m'n skin niet terug en met stats bedoel ik je skills Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TigerEdwin Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Even om zeker te weten: Zitten die in MTA dan? (Ik speel zelf RACE dus vandaar dat ik het maar vraag) En daarmee bedoel je bunnyhop met BMX level, spieren level, etc. etc.? Zoja moet je me toch even de namen geven x) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjzonneveld Geplaatst: 1 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 ja die zijn er, dat zijn stats-skills, zoals al je wapen skills je health etc. zal de exacte namen doorgeven. ik kreeg wel een waarschuwing op m'n console over een bad argument van mn wantedlevel dit zijn de namen, ff op een foto'tje. >>> Door .Timothy: Triplepost samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TigerEdwin Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 (bewerkt) Volgende keer even al je berichten in elkaar zetten met behulp van de "Edit" knop. Poging 2: Klik. Geen zin om wapens erin te zetten, dus alleen body dingen gedaan ;3 Fat en Muscles werken alleen op de CJ skin. Bij andere skins pakt hij deze niet. (Blame MTA/GTA guys) Bewerkt: 1 januari 2014 door TigerEdwin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjzonneveld Geplaatst: 2 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 ga 'm zo testen. kan ik die wapen dingen er zelf inzetten? en hoe moet ik dat doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjzonneveld Geplaatst: 2 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 alles werkt prima behalve dan de skin... die lukt nog niet. verder moet ik die wapen stats er nog in hebben misschien kun je me dan dan uitleggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TigerEdwin Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 (bewerkt) Maak straks wel effe een nieuwe resource, omdat van wie dit script is gewoon totaal niet kan scripten. EDIT: Resource klaar. Wat zit erin? General: • Money • Skin • Armour Stats Body: • Fat (Werkt alleen bij CJ skin (Blame GTA/MTA guys) • Stamina • Muscles (Werkt alleen bij CJ skin (Blame GTA/MTA guys) • Health • Appeal Stats Distance: • Swimming • Cycle • TreadMill • Bike Stats Weapons: • Pistol • Pistol Sil. • Desert Eagle • Shotgun • Sawnoff • Spas 12 • Uzi • MP5 • AK-47 • M4 • Sniper Weapons: • Slots • Ammo (Bedankt GTAForums dat je mijn dikke stip/punt goed in deze tekst zet, echt gewaardeerd. *Report*) Commando's: loaddata, savedata Events: onPlayerLogout. (Beveiliging zodat je niet andere accounts dingen kan geven) Testen mag je zelf :3 Even melden als er iets niet werkt of als hij perfect werkt, kan ik hem uit Dropbox halen. (En later misschien te download gooien als een systeem met opties naar eigen keuze) Bewerkt: 2 januari 2014 door TigerEdwin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjzonneveld Geplaatst: 2 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 (bewerkt) woow dude, thanks !!!!! woow dude, thanks !!!!! ga 'm zo testen hij doet t niet. hij kan geen script vinden. >>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<< Bewerkt: 3 januari 2014 door .Timothy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TigerEdwin Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 Oeps, vergeten na het compilen van het script vergeten het in meta.xml te zetten ^.^ Try it now. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.