Advancegta Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Omdat mensen altijd graag over zichzelf praten, kunnen jullie hier posten wat jullie goede voornemens zijn voor 2014. Ik zelf heb er geen, maar dat mag de pret niet drukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Geen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Geen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Nou, ik denk dat het meer bij mij ligt in computeren, maar ik neem het toch echt voor om PAWN te leren, en daarnaast meerdere examens te gaan doen op mijn school. Ik wil ook graag mijn Nederlands verbeteren, meer weet ik eigenlijk zelf niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Msigamer08 Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Rijbewijs halen en een leuke vriendin krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Al 3 jaar hetzelfde; slagen in de liefde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Geen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Al 3 jaar hetzelfde; slagen in de liefde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Mijn goede voornemen is om dit jaar geen goede voornemens te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 I see a paradox. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 (bewerkt) Ik heb het al in dit onderwerp gezegd: Veel gezelligheid en plezierigheid in het komende jaar; daar hoop ik op. Dus het wordt ook mijn voornemen om er zo veel mogelijk naar te streven. Bewerkt: 1 januari 2014 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Meer bier en sigaretten consumeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 (bewerkt) Meer bier en sigaretten consumeren. Nog niet de nadelen ervan ondervonden, is het "stoere" mannenpraat of ben je een beetje kierewiet?!? (het kan ook alle 3 ). Bewerkt: 1 januari 2014 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 Meer bier en sigaretten consumeren. Nog niet de nadelen ervan ondervonden, is het "stoere" mannenpraat of ben je een beetje kierewiet?!? (het kan ook alle 3 ). Ach, gelukkig zijn er ook mensen die vrijwillig en ten kosten van zichzelf de schatkist willen spekken, dus laat ze maar lekker roken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 Meer bier en sigaretten consumeren. Nog niet de nadelen ervan ondervonden, is het "stoere" mannenpraat of ben je een beetje kierewiet?!? (het kan ook alle 3 ). Ik was geboren als een stoere man, daar heb ik geen ''stoere'' mannenpraat voor nodig (al helpt het natuurlijk wel). Overigens heb ik nog geen nadelen ondervonden, uitsluitend voordelen:Y. Ook wil ik dit jaar nog op vakantie en wat andere toffe dingen (blijven) doen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.