Msigamer08 Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 Al 3 jaar hetzelfde; slagen in de liefde. Same here :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 Ik was geboren als een stoere man, daar heb ik geen ''stoere'' mannenpraat voor nodig (al helpt het natuurlijk wel). Zeg stoere man, ben jij toevallig geboren in Indonesië? YOLO! Ook wil ik dit jaar nog op vakantie en wat andere toffe dingen (blijven) doen.. That sounds more like it Weet je al waar je naar toe wilt op vakantie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2014 (bewerkt) Eigenlijk geen, je doet er vaak toch niets aan. Ik zie wel wat op m'n pad komt Zolang school goed gaat, ben ik tevreden. Bewerkt: 4 januari 2014 door _Night-Men_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commandant Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2014 Ik doe niet aan goede voornemens. Ik doe alleen aan goede bewerkstellingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2014 Ik heb geen goede voornemens. Ik zie wel wat de tijd me brengt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2014 Rijbewijs halen (mag z.s.m. eindelijk beginnen!), slagen voor mijn examen, goede resultaten halen op het vervolgonderwijs en dé perfecte jongen vinden. :$ Ach, uiteindelijk komt het er gewoon op neer dat ik wel zie waar ik kom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JJ-B Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2014 Ik hoop gewoon op een gezellig jaar, waarin veel lukt. Relatietechnisch gaat het prima en ik hoop dat het dit jaar hetzelfde blijft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2014 Al 3 jaar hetzelfde; slagen in de liefde. Onder andere dit Meer bier en sigaretten consumeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2014 Heb er verschillende: - Me meer inzetten voor mijn GIP (eindwerk) en economie - Eindelijk eens werk maken van mijn rijbewijs - Ruzie's/conflicten vermijden met familie eentje voor de fun: een wedstrijd van Barcelona gaan kijken in Camp Nou Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2014 Goede voornemens...ik geloof er niet in. Als je iets wilt moet je er 100 procent achter staan. Het ophangen aan nieuwjaar werkt niet. Uiteraard kan je wensen hebben voor 2014, maar dat is iets heel anders dan goede voornemens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dionkoffie Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2014 mijn goede voornemens???? minder dik worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.