.Sharingan Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Enkele uren geleden is James Avery, beter bekend als Uncle Phil in de serie The Fresh Prince of Bel Air, overleden. Hij is 68 jaar geworden. Rest in peace Mr Judge. http://www.youtube.com/watch?v=qL8VJTCnzgo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Ja, ik zag het net op Reddit. R.I.P. Uncle Phil! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Heb deze man niet (echt) gekend, maar R.I.P Mr Judge/James Avery Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Ik ken(de) alleen Dr. Phil eigenlijk. Uncle Phil of James Avery heb ken ik alleen een beetje van gezicht. Mrja niet echt leuk begin van het jaar voor familie en vrienden lijkt mij. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Hij was "maar" 65 hoor. Ik ken hem alleen van TFPOBA, maar daarin schitterde ie dan ook. RIP. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mekane Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Heb deze man niet (echt) gekend, maar R.I.P Mr Judge/James Avery Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 Heb deze man niet (echt) gekend, maar R.I.P Mr Judge/James Avery En dat hij maar 68 is, dat is geen leeftijd om op te sterven dezer dagen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2014 (bewerkt) Gisteren is de kat van mijn vriendin ook gestorven, kutwereld. Bewerkt: 1 januari 2014 door S-te-Fan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 Gisteren is de kat van mijn vriendin ook gestorven, kutwereld. Door vuurwerk? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2014 Het is me wat. De opmerking van S-te-Fan is misschien wat vreemd, maar hij heeft gelijk. Het is niet de bedoeling dat er voor iedereen die overlijdt een topic gaan aanmaken. Hoe treurig het ook is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts