Rutger. Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 heb hem nii bij de hand liggen aan de opladerXD Bedankt voor deze nutteloze reactie. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 2 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Volgens mij mag jij mij niet Reageren
dionkoffie Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 -_- inplaats dat iedereen op brian zit te zeiken kunnen jullie het ook anders vragen. brian weet niet veel van pc shit enzo. ontopic: brian, ga eens op je telefoon naar instellingen > over telefoon > android versie xxx. verteld welke versie je hebt Reageren
Rutger. Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Kan je wel e-mails en dergelijke ontvangen? Reageren
Rutger. Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Oké, dus dan ligt het probleem puur bij je webbrowser. Welke webpagina probeer je te openen en welke webbrowser gebruik je? De standaard webbrowser? Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 2 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 (bewerkt) als ik gtaforum.nl zoek dan zie je hetzelfde als je geen internet hebt EDIT: Webpagina niet beschickbaar Bewerkt: 2 januari 2014 door IamCrazyBrian Reageren
Rutger. Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Werkt bijvoorbeeld Google.nl wel? Reageren
Rutger. Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Zou je Opera Mini kunnen installeren en daarmee proberen de websites te openen? Volgens mij kan de Chrome webbrowser niet op die oude versie van Android geïnstalleerd worden. Als je dat geprobeerd hebt, zou je dan kunnen vertellen of het gelukt is? Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 2 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Zou je Opera Mini kunnen installeren en daarmee proberen de websites te openen? Volgens mij kan de Chrome webbrowser niet op die oude versie van Android geïnstalleerd worden. Als je dat geprobeerd hebt, zou je dan kunnen vertellen of het gelukt is? Lukt thanx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.