PrioX Geplaatst: 4 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Target Down! (Hij had alleen zijn hoedje niet op ) Reageren
CaptainCook Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 hij was te makkelijk ik wist het ben benieuwd Reageren
PrioX Geplaatst: 5 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Naam target: >> Chong Li Laatst gezien in: >> Zijn eigen 24/7 supermarkt in Sandy Shores Gezocht voor: >> Hij helpt The Lost al jaren met smokkelen en dealen van drugs Snapmatic foto: Reageren
Dexist Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Ik denk deze? Hij heeft zich wel geschoren lijkt het maar verder zelfde kleren, en ik kwam hem tegen in de 24/7 vlak bij trevor Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 (bewerkt) Die was wel erg gemakkelijk. Gooi gelijk de volgende er maar in. {EDIT} verwijderd, Dexist was me net voor @&%#$ Bewerkt: 5 januari 2014 door FcUtreg4Life Reageren
PrioX Geplaatst: 5 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 (bewerkt) *foto* Ik denk deze? Hij heeft zich wel geschoren lijkt het maar verder zelfde kleren, en ik kwam hem tegen in de 24/7 vlak bij trevor Volgende target is voor jou! Bewerkt: 5 januari 2014 door PrioX Reageren
Dexist Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Naam Target: Gregg D(links) Laatst gezien: Palleto bay, vlak bij het ziekenhuis. Gezocht voor: Witwasserij, liquidatie, Stelen van iFruit aandelen Waarschuwing: uiterst gevaarlijk, wordt snel agressief, krijg hulp van zijn broer Borat D(rechts) Zijn broer wordt momenteel niet gezocht. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Half uurtje gezocht, maar ik heb hem! Reageren
aerora Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 haha supervet idee dit volgende ronde ga ik zeker meedoen Reageren
Dexist Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Half uurtje gezocht, maar ik heb hem! -foto- Ah mooi dat die dood is! Nu is iFruit weer veilig! xCrazyShotgun is aan de beurt! Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 (bewerkt) Naam Target: >>David Pitt Laatst gezien in: >>Paleto Bay, vlakbij het ziekenhuis Gezocht voor: >>Fraude met de bank, en moord op zijn vriendin Rebecca Gomez Snapmatic foto: Bewerkt: 5 januari 2014 door xCrazyShotgun Reageren
Racemees Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Hoe weten jullie de misdaad van die mensen of verzinnen jullie die gewoon? En hoe doe je snapmatic foto's naar een digitale foto op je telefoon? Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Naam en misdaad verzinnen we gewoon zelf, locatie wordt bepaald door de plek waar je hem/haar fotografeert. Om die foto dan hier te krigen, ga je als volgt te werk: -Ga naar je ROCKSTAR SOCIAL CLUB homepage -Open de SNAPMATIC pagina -Kies waar MOST RECENT staat de optie MY PHOTOS En dan wordt het makkelijk: -Foto selecteren en deze met rechtermuisknop aanklikken -Eigenschappen selecteren -URL adres met rechtermuisknop aanklikken -Alles kopiëren selectern -Gekopieerd adres plaatsen tussen [/img] Uiteraard dient je X-Box360/PS3 wel op het internet aangesloten te zitten en dien je 'n ROCKSTAR SOCIAL CLUB account te hebben. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Zelfs met schotwonde en al! Heb hem eigenlijk twee keer afgemaakt, maar de eerste keer was zijn pet weggevlogen en lag hij met zijn gezicht in een berg zand, dus kon het op de foto eender wie zijn. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Volgende voor Phoenyxar! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.