Shopke Geplaatst: 13 januari 2014 Rapport Geplaatst: 13 januari 2014 Naam target: >> Marvin C. Johnson Laatst gezien in: >> Nabij DE stripclub Gezocht voor: >> Het illegaal importeren en verspreiden van (nep) Redwood sigaretten. Hiermee loopt de overheid van San Andreas veel geld mis. Snapmatic foto: Reageren
Shopke Geplaatst: 15 januari 2014 Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 (bewerkt) Kom op! Niemand? Zo moeilijk is ie niet... Bewerkt: 15 januari 2014 door Shopke Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 15 januari 2014 Rapport Geplaatst: 15 januari 2014 Ben de laatste dagen niet aan gamen toegekomen, maar zal morgen is kijken of ik 'm tegenkom. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 Ik geef 't op. De locatie is niet zo moeilijk maar ik ben er nu al 2 ingameweken rond aan het rennen en ben 'm nog steeds niet tegengekomen. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 Ik ben bang dat hij ergens ondergedoken zit. Reageren
PrioX Geplaatst: 18 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 Niet zo snel opgeven... Vergeet ook niet dat sommige voetgangers alleen rondlopen op een bepaald tijdstip (kantoormedewerkers lopen bijvoorbeeld alleen tussen 8:00 en 17:00 in de stad). Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 Niet zo snel opgeven... Vergeet ook niet dat sommige voetgangers alleen rondlopen op een bepaald tijdstip (kantoormedewerkers lopen bijvoorbeeld alleen tussen 8:00 en 17:00 in de stad). Weet ik, maar ik heb er letterlijk 2 volle ingameweken rondgelopen/gereden. Dus 14 dagen aaneen, 24 uur per dag. Maar bij mij kwamen er alleen maar zwervers, gangbangers en vrouwtjes voorbij zetten. Tenminste ... in singleplayer. Ik zag vanavond in Online wel 'n neger in pak, maar die had geen bril, geen snor/baard en 'n totaal ander kapsel. Die heb ik dus maar laten lopen. Overigens was dit ook nadat ik al opgegeven had. Reageren
Shopke Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 Mooi gedaan! De GTA wereld is weer een beetje mooier! Reageren
PrioX Geplaatst: 18 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2014 Naam target: >> Daron Wilson Laatst gezien in: >> Cluckin' Bell fabriek in Paleto Bay Gezocht voor: >> Het verwerken van drugs in het vlees van Cluckin' Bell. Snapmatic foto: Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 19 januari 2014 Rapport Geplaatst: 19 januari 2014 (bewerkt) Ander outfitje, maar volgens mij is dit 'm. Hij lijkt er iig wel op, zelfde baardje enzo. Let ook op de schotwond in z'n voorhoofd. Execution style en dwars door z'n helmpie heen. Bewerkt: 19 januari 2014 door FcUtreg4Life Reageren
PrioX Geplaatst: 19 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2014 Oeh, zelfs met een headshot. Volgende voor jou! Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 19 januari 2014 Rapport Geplaatst: 19 januari 2014 (bewerkt) Naam target: >>Donald -Duck- Jackson (22) Laatst gezien in: >>Grove Street - South LS, daar waar hij woont. Gezocht voor: >>Jij bedenkt het, hij doet het of geeft er als top dog vd Ballas streetgang opdracht voor. Moord - drugs/wapenhandel - afpersing - overvallen/rip deals etc. etc. Als het maar geld oplevert. Snapmatic foto: Bewerkt: 19 januari 2014 door FcUtreg4Life Reageren
madviper Geplaatst: 19 januari 2014 Rapport Geplaatst: 19 januari 2014 (bewerkt) Hopelijk hem ik de goeie, had keuze uit 20 lijken. Enige verschil is dat hij een zonnebril op had, baardje is hetzelfde. Helaas schot kunnen maken zodat hij op z'n rug viel. na het eerste schot kwamen z'n homies verhaal halen. En daarna nog de politie ook nog eens. Bewerkt: 19 januari 2014 door madviper Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 19 januari 2014 Rapport Geplaatst: 19 januari 2014 Hopelijk hem ik de goeie, had keuze uit 20 lijken. Enige verschil is dat hij een zonnebril op had, baardje is hetzelfde. Helaas schot kunnen maken zodat hij op z'n rug viel. na het eerste schot kwamen z'n homies verhaal halen. En daarna nog de politie ook nog eens. Alleen daarom al keur ik 'm goed. Volgende voor jou! Reageren
madviper Geplaatst: 19 januari 2014 Rapport Geplaatst: 19 januari 2014 (bewerkt) Een dame dit keer Naam: >>Lynn Fisher aka Svetlana Dragovic Laatst gezien in: >>Power street bij FIB gebouw Gezocht voor: Het infiltreren van de FIB om zo toegang te krijgen tot bestanden en informatie met betrekking tot de praktijken van Micheal, Trevor en Franklin. De drie heren hebben na de Big Score de woede van de Roemeense Mafia op hun hals gehaald door verschillende personen van de Roemeense mafia buitenspel te zetten. Waaronder de man van Lynn uh Svetlana die een hoge ome was binnen de mafia. Zij zint nu op wraak en hoopt via de FIB tot informatie te komen om de drie heren te stoppen. Wees snel anders heeft ze alle informatie. Snapmatic Foto: Bewerkt: 19 januari 2014 door madviper Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.