PrioX Geplaatst: 23 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2014 Naam target: >> Scott Block Laatst gezien in: >> Los Santos International Airport Gezocht voor: >> Corruptie Snapmatic foto: Reageren
PrioX Geplaatst: 24 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2014 Niet super duidelijk. Maar ik zie wel wat gelijkenis. Volgende voor Asphyxiated! Reageren
Michael Geplaatst: 1 maart 2014 Rapport Geplaatst: 1 maart 2014 Naam target: >> Kate Middelburg Laatst gezien in: >> Strawberry, Forum Drive Gezocht voor: >> Moord van een belangrijke familielid van Frank Cerone. Snapmatic foto: Het is de bedoeling om de vrouw met een witte jurk te vermoorden. Reageren
PrioX Geplaatst: 1 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 Naam target: >> Kate Middelburg Kate Middelburg zat flink ondergedoken. Maar ik heb haar gevonden. Ze had geen bril maar in mijn ogen is het wel hetzelfde personage. Reageren
Michael Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 Ah, eindelijk is dat mens eens uit haar schuilplaats gekomen. Jij bent nu aan de buurt. Reageren
PrioX Geplaatst: 1 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 Naam target: >> Phil Lakefield Laatst gezien in: >> Rondom alle ziekenhuizen in de stad (voornamelijk bij Central Los Santos Medical Center in Strawberry) Gezocht voor: >> Doorverkoop van illegale medicijnen Snapmatic foto: Reageren
Copkiller_ Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Phil Lakefield is niet meer. Moest toevallig in het ziekenhuis zijn en daar zag ik hem staan. Hij stond een peuk te roken, niet wetende dat het zijn laatste was. zal morgen een nieuw doelwit posten Reageren
PrioX Geplaatst: 6 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Target down! De volgende is voor Copkiller_ Reageren
Copkiller_ Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Naam Target : Tyrone Nielson Laatst gezien : Vespucci Gezocht voor : Autos diefstal, met name uit het duurdere segment. Omkatten van auto's en verkoop van gestolen onderdelen. Snapmatic foto : Reageren
Copkiller_ Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 Nice! Doelwit bevestigd. PrioX mag weer een nieuw doelwit uitzoeken. Reageren
PrioX Geplaatst: 10 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 Naam target: >> Frank Martin Laatst gezien in: >> Stab City, Blaine County Gezocht voor: >> Het vermoorden van een belangrijk persoon van de Ballas. Snapmatic foto: Reageren
PrioX Geplaatst: 21 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Bump. :$ Ik denk dat Frank Martin lang genoeg de tijd heeft gekregen om te ontkomen aan de hitman. Mocht er iemand zijn met een nieuwe target, aarzel niet en post het! Reageren
Tommie59 Geplaatst: 30 september 2015 Rapport Geplaatst: 30 september 2015 (bewerkt) Dan is hier bij deze het nieuwe doelwit: De DGD vraagt uw hulp bij het opsporen en omleggen van deze man: -INFORMATIE- Naam: Robert ten Vink Lengte: 1.70 m Leeftijd: 56 jaar Laatst bekende verblijfplaats: Rancho Strafblad: 2009: Moord op agent 2013: Wapenhandel 2014: Poging tot inbraak in het geldpakhuis van dhr. D. Duck 2015: Poging tot ontvoering van dhr. Joriz Bijzonderheden: Vuurwapengevaarlijk Bron: De Duckbase van de DGD. Bewerkt: 30 september 2015 door Tommie59 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.