Raymon89 Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Hey allemaal, ik ben op zoek naar een game (PS3) die leuk is om samen te spelen met mijn (niet-gamende) vriendin. Ik zat zelf te denken aan zoiets als die multiplayer Ratchet & Clank game, of iets wat op Mario Kart lijkt (dat vindt ze wel grappig). Iemand ideeën? ^^ Reageren
Thundercover Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Probeer eens de recente Lego-games. In multiplayer zijn die erg goed en ze bevatten een leuke sfeer. Ze zijn bovendien niet moeilijk, tenzij je per se de 100% wil halen. Reageren
Raymon89 Geplaatst: 2 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Laat ik dat laatste nou net altijd als doel hebben Maar goed idee, bedankt! Zal er eens naar kijken Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Download eens een demo van Little Big Planet, en als het je aanspreekt gelijk kopen! Reageren
Raymon89 Geplaatst: 2 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Dat spel heb ik eerder voor mijn PSP eens overwogen, maar lijkt me toch niet zo leuk.. Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Probeer eens de recente Lego-games. In multiplayer zijn die erg goed en ze bevatten een leuke sfeer. Ze zijn bovendien niet moeilijk, tenzij je per se de 100% wil halen. Jah! en dan de Harry Potter-reeks! Echt geweldig, heb er wel zo'n 100 uurtjes ingestoken met mijn zus Ik weet niet of jouw vriendin een stoere chick is want je kunt ook nog altijd met haar Tekken, echt een geweldig vechtspel Reageren
Raymon89 Geplaatst: 2 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Ahja, Lego Harry Potter heb ik ook op de PSP gespeeld en was erg leuk inderdaad! Kun je de story mode/campaign daarvan dan co-op spelen? Nee, Tekken zal ze zeker niet kunnen waarderen :') Reageren
Thundercover Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Ahja, Lego Harry Potter heb ik ook op de PSP gespeeld en was erg leuk inderdaad! Kun je de story mode/campaign daarvan dan co-op spelen? Harry Potter heb ik niet co-op gespeeld, maar aangezien de engine in alle Lego-games ongeveer hetzelfde is kan ik hier wel een volmondig 'ja' op geven. De tweede speler kan op elk willekeurig moment instappen. Het maakt niet uit als je het eerste deel alleen hebt gespeeld of na afloop alleen verder speelt. (Ik speel de Lego-games op de PC, dus ik neem aan dat het op PS3 hetzelfde is.) Over die 100%: in principe is het niet moeilijk, maar vooral heel erg tijdrovend. Bij de recentere Lego-games moet je naast de levels allerlei minigames doen voor de 100% en die kunnen in enkele gevallen voor flinke frustratie zorgen. Hoe dat bij Harry Potter zit weet ik eerlijk gezegd niet. Het kan best zijn dat er ook in de levels wat lastige onderdelen zitten. Reageren
Raymon89 Geplaatst: 2 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Thanks voor de info, ik denk dat we die games binnenkort eens gaan uitproberen! Heb de demo al gedownload ^^ Als iemand nog andere tips heeft hoor ik ze graag! Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Het kost wat extra maar die zing een liedje spellen doen het hier goed. Ik onderschrijf overigens de funfactor van de LEGO reeks en het gemak ervan tussen single en co op schakelen. Dat werkt op consoles net zo. Reageren
NicolaB Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 (bewerkt) Probeer eens de recente Lego-games. In multiplayer zijn die erg goed en ze bevatten een leuke sfeer. Ze zijn bovendien niet moeilijk, tenzij je per se de 100% wil halen. Dat deed ik ook altijd met m'n vriendin Bewerkt: 17 juni 2014 door NicolaB Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Mod Nations Racers Of Little Big Planet Karting. Het lijkt allebei erg veel op Super Mario Karts. Daarnaast Little Big Planet 2 voor de ps3 is een beetje anders dan de LBP voor de PSP. Iets meer mogelijkheden. En wordt wel leuker als je met zijn 2en speelt. aangezien je dan kan kiezen om samen te werken of juist de ander te dwarsbomen. Reageren
Raymon89 Geplaatst: 6 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 (bewerkt) Ah oké, dan kijk ik daar ook nog eens naar! Bedankt! Bewerkt: 6 januari 2014 door Raymon89 Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Ik weet niet of jij en je vriendin het leuk vinden, maar mijn vrouw en ik hebben samen Kuifje en De Smurfen gespeeld. Kan alleen maar ook zeker heel goed met z'n 2-en. Zijn niet te ingewikkeld, maar heel leuk als je goed samenspeelt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.