RaspberryJam Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 Ik ga voor goud voor alle story missies en S&F. Ik ben opnieuw begonnen, en ben nu op 21.58 % Telkens als ik een missie opnieuw begin gaat alles goed, ik krijg de resultaten te zien en het spel wordt weer geladen. Maar daar blijft het bij, hij blijft maar laden en er gebeurt niets, zelfs niet een uur later. De achtergrondmuziek verdwijnt en Trevor blijft met z'n jerrycan op de achtergrond staan. Ik heb verschillende missies geprobeerd, maar het probleem blijft zich voordoen. Het begon met Repossession, en met Complications idem dito. Ook de eerste S&F als Michael met Exercising Demons. Wat doe ik verkeerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 Niets, is een bug. Heb het ook helaas, is wachten op een patch Hebben heel veel mensen last van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RaspberryJam Geplaatst: 3 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2014 Niets, is een bug. Heb het ook helaas, is wachten op een patch Hebben heel veel mensen last van. Bugstars maar even bellen dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2014 Ik had dat toen ik vanuit m'n savegame 'n nieuw spel op wou starten. Dat werd dus eerst m'n savegame verwijderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
puiterken Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2014 Ik heb het ook, maar als ik het internet uitschakel werkt het wel goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2014 Maar ben je dan niet je gratis Rockstar Social Club content kwijt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RaspberryJam Geplaatst: 5 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2014 Maar ben je dan niet je gratis Rockstar Social Club content kwijt? Nee! Krijg je gewoon weer terug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.