JohanManke Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Ik heb een probleem. Telkens als ik GTA IV speel is GTA IV langzaam. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Het gaat waarschijnlijk om de PC versie, aangezien die de meeste gebreken vertoont ten opzichte van de console releases. En daarom verwijs ik je graag door naar ->DIT<- topic. Hier staan een boel links naar topics die je kunnen helpen met je lag in GTA IV. Goodluck Reageren
JohanManke Geplaatst: 2 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 (bewerkt) PC Het gaat waarschijnlijk om de PC versie, aangezien die de meeste gebreken vertoont ten opzichte van de console releases. En daarom verwijs ik je graag door naar ->DIT<- topic. Hier staan een boel links naar topics die je kunnen helpen met je lag in GTA IV. Goodluck Bedankt ik zal kijken. >>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd. Als je op meerdere personen tegelijk wil antwoorden, gelieve dan al deze berichten te selecteren met de Citeren-knop en daarna op de Reageren-knop te drukken.<<< Bewerkt: 2 januari 2014 door Hanneswasco Reageren
johanc20ne Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 volgens mij snappen mensen nog steeds niet het verschil tussen lagg en lage fps >>> Door Guardian1980: En waarom post jij dit? Je kan iets behulpzaams posten, of post anders gewoon niet.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.