Dutchy3010 Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 VC To do list In dit topic kan je screenshots/filmpjes posten van wat je hebt gedaan. Zorg dat het een unieke screen is. Cheats/mods, tenzij uitdrukkelijk vermeld in de uitdaging, zijn niet toegestaan. [table=header]Uitdaging|Voorgesteld door|Post Op bezoek bij de enige echte Easter Egg in GTA Vice City!|@Dutchy3010|klik Staar naar de borsten van Candy Suxx | @.Sharingan|klik Een scene uit de film Scarface naspelen| @Guardian1980|klik De Ghost Tower van het originele Fort Baxter Air Base zien| @Thundercover|klik De politie te slim af zijn| @.Sharingan|klik Zwervertje spelen| @Foreigner97|klik The Pain Game|@.Sharingan|klik Sla een balletje op Leaf Links | @Guardian1980 |klik Speel een potje Keepie-Uppy Beach Ball | @Foreigner97 | klik Win de RC Bandit Race | @Foreigner97 | klik[/table] [table=header]Gebruikersnaam|Aantal punten Dutchy3010|1 Guardian1980|5 .Sharingan|9 Foreigner97|7 Thundercover|3[/table] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 Dus als ik bij de easter egg ben geweest, moet ik dit doen? Ik hoop dat hij telt :x Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 2 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 Haha, telt niet. Je moet zelf een screen gemaakt hebben. Als je een screen hier post, krijg je een punt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 [table=header]Uitdaging Op bezoek bij de enige echte Easter Egg in GTA Vice City! Been there, done that.[/table] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2014 Y me no have point ? >>> Door Foreigner97: Excuses, aangepast. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2014 [table=header]Uitdaging|Voorgesteld door|Post Een scene uit de film Scarface naspelen| @Guardian1980|klik[/table] Check. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2014 "Op bezoek bij de enige echte Easter Egg in GTA Vice City!" en "Staar naar de borsten van Candy Suxx" heb ik gedaan. Waar appartement 3C zit weet ik niet meer precies, dus die moet ik jullie nog even schuldig blijven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2014 Challenge's accepted and completed. En natuurlijk een nieuwe challenge ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2014 Ghost Tower gespot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2014 Ik had wel een foto gemaakt van de Ghost tower voor als challenge toe te voegen, vergeet ik hem te posten voor een punt. Bij deze : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2014 Deze blijft briljant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2014 Zwerver spelen. Accepted and completed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 14 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2014 [table=header]Uitdaging|Voorgesteld door|Post De Ghost Tower van het originele Fort Baxter Air Base zien| @Thundercover|klik[/table] [table=header]Uitdaging|Voorgesteld door|Post Zwervertje spelen| @Foreigner97|klik[/table] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 15 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2014 Hij staat nog niet tussen het lijstje maar heb de challenge wel al voltooit. Sla een balletje bij Leaf Links met wardrobe en club Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2014 Even wezen golfen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.