gammie_ Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Waarneer krijg je de Ds winkel? bij de hoevewel procent?? Want ik ben nu bij de 71 procent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Waarneer krijg je de Ds winkel? bij de hoevewel procent?? Want ik ben nu bij de 71 procent aangezien je hier nieuw bent: gebruik voortaan de zoekfunctie voordat je iets post. de zoekfunctie vind je boven aan de pagina. als het goed is heeft het niks met procent te maken, je moet een bepaalde missie gahaald hebben, dat kan return to los santos zijn maar dat weet ik niet cker! jowx :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 In de walktrough staat het zeker uitgelegd. speel het beste gewoon tot End Of The Line. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Zoekfunctie gebruiken de volgende keer. Je kan in DS na de misse: A Home In the Hills Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Zoekfunctie gebruiken de volgende keer. Je kan in DS na de misse: A Home In the Hills Het is toch na de missie Homecomming? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Zoekfunctie gebruiken de volgende keer. Je kan in DS na de misse: A Home In the Hills Het is toch na de missie Homecomming? Nee, volgens mij niet. Na de missie: Home coming kan je wel weer gang gebieden veroveren. ik denk dat je het daarmee verward . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.