Jump to content

[Veel spoilers!] By The Book


Michael

Recommended Posts

By the Book.

Ik heb eigenlijk nooit echt moeite gehad om missie's te doen in Grand Theft Auto. Het was meestal gewoon om plezier te hebben. Maar ik heb wel even moeite gehad bij By The Book in Grand Theft Auto V. Ik begrijp Rockstar Games dat hun zo realistisch mogelijk willen zijn. Maar dan een missie te maken met marteling? Ik vind dat wel echt vreemd. Wat vinden jullie ervan? Hadden jullie er moeite mee of hebben jullie gewoon de missie gedaan?

0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Had er geen moeite mee, maar echt veel plezier beleefde ik er ook niet aan. Toch was het wel perfect passend binnen de storyline en bij Trevor. Het was eigenlijk meer de afloop, waarbij Trevor die gast afzet op het vliegveld, die me het meest tegenstond.

Er zit trouwens 'n major flaw in deze missie. Als je tijdens het martelen slechts gebruik maakt van het zgn waterboarding, dan nog loopt die gast aan het eind vd missie mank en heeft hij 'n spraakgebrek opgelopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik trok wel even wit weg toen ik die kerel recht in z'n noten sloeg met die gigantische sleutel :( Met die elektroden vond ik zelfs een beetje grappig, eerst 10 x om beurten in een tepel knijpen (omdat ik niet doorhad dat het tegelijk moest zijn, stomme ik...), om dan perongeluk tegelijk te knijpen en je een kriek te lachen. En om eerlijk te zijn vond ik de manier waarop Trevor van hem af kwam hilarisch, zo typisch Trevor :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Noodzakelijk was het inderdaad niet, zeker niet. Toch had ik er geen problemen mee; het paste binnen het beeld van Trevor en was niet "gratuit" zoals we in het Frans zouden zeggen. Als PEGI nu adviseert dat de game ruig en volwassen is, dan moet er achteraf ook niet geklaagd worden, vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Noodzakelijk was het inderdaad niet, zeker niet. Toch had ik er geen problemen mee; het paste binnen het beeld van Trevor en was niet "gratuit" zoals we in het Frans zouden zeggen. Als PEGI nu adviseert dat de game ruig en volwassen is, dan moet er achteraf ook niet geklaagd worden, vind ik.

Dit. Past perfect binnen de verhaallijn, is op het lijf geschreven van Trevor (zoals hij hierna ook aangeeft) en het is in het algemeen echt niet zo erg.

Link to comment
Delen op andere websites

Noodzakelijk was het inderdaad niet, zeker niet. Toch had ik er geen problemen mee; het paste binnen het beeld van Trevor en was niet "gratuit" zoals we in het Frans zouden zeggen. Als PEGI nu adviseert dat de game ruig en volwassen is, dan moet er achteraf ook niet geklaagd worden, vind ik.

Je haalt me de woorden uit me mond :kots::7

Bewerkt: door Hano_2000
Link to comment
Delen op andere websites

Noodzakelijk was het inderdaad niet, zeker niet. Toch had ik er geen problemen mee; het paste binnen het beeld van Trevor en was niet "gratuit" zoals we in het Frans zouden zeggen. Als PEGI nu adviseert dat de game ruig en volwassen is, dan moet er achteraf ook niet geklaagd worden, vind ik.

Dit ja. Had er verder geen moeite mee. Het is een spel, het is niet echt. Hoewel het je wel aan het denken zet dat dit wél in het echt gebeurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...