Faenty. Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Ik vond het maar een saai stuk, beetje onrealistisch gebracht. Jammer. Reageren
3L1077 Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Iedereen komt hier klagen dat ze het er over vonden, en dan komt Pwned. met z'n mening. Reageren
.Timothy Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Iedereen komt hier klagen dat ze het er over vonden, en dan komt Pwned. met z'n mening. Eerlijk gezegd is hij niet de enige met die mening. Ik vond de missie ook maar bar weinig toevoegen.. In de praktijk zullen ze er echt niet zo geforceerd op los meppen in één of ander schuurtje, waarnaast ze nog lukraak gebruikmaken van drie verschillende martelmethoden. Werk het dan goed uit, wat denk ik heel veel mensen in het verkeerde keelschacht zal schieten (te gewelddadig, onnodig, et cetera), of laat het achterwege. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 "Werk het dan goed uit" Enlighten me, hoe had dit beter gekunnen? Want zoals ik het zie staat het goed op zichzelf, het draagt weldegelijk bij tot het verhaal, maar dan tot de FIB-arc die sowieso niet te veel te maken had met de personages zelf. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 "Werk het dan goed uit" Enlighten me, hoe had dit beter gekunnen? Want zoals ik het zie staat het goed op zichzelf, het draagt weldegelijk bij tot het verhaal, maar dan tot de FIB-arc die sowieso niet te veel te maken had met de personages zelf. Precies. Het is alleen niet zo leuk om te doen als je, zoals ik, geen voorstander bent van martelpraktijken. Reageren
Faenty. Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 "Werk het dan goed uit" Enlighten me, hoe had dit beter gekunnen? Want zoals ik het zie staat het goed op zichzelf, het draagt weldegelijk bij tot het verhaal, maar dan tot de FIB-arc die sowieso niet te veel te maken had met de personages zelf. Het realistischer maken, het niet door Trevor laten doen, de FIB-arc vond ik sowieso een beetje té onrealistisch Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 8 februari 2014 Rapport Geplaatst: 8 februari 2014 Het is niet voor niets een 18+ game. Ik vond het wel ff heftig maar dit hoort er nu eenmaal bij vind ik. Opzich jammer dat het zo snel in de storyline kwam. Reageren
Michael Geplaatst: 9 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2014 "Werk het dan goed uit" Enlighten me, hoe had dit beter gekunnen? Want zoals ik het zie staat het goed op zichzelf, het draagt weldegelijk bij tot het verhaal, maar dan tot de FIB-arc die sowieso niet te veel te maken had met de personages zelf. Het realistischer maken, het niet door Trevor laten doen, de FIB-arc vond ik sowieso een beetje té onrealistisch Zie je het al voor je om een oude man met een familie een man te martelen, of Franklin? Trevor paste nog net perfect in de missie Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 9 februari 2014 Rapport Geplaatst: 9 februari 2014 Ik vond het wel leuk, je laat die gast daarna toch vrij.. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 9 februari 2014 Rapport Geplaatst: 9 februari 2014 (bewerkt) Ik vond het wel leuk, je laat die gast daarna toch vrij.. Dat vond ik juist het minst realistische van deze missie. Psycho Trevor die medeleven toont voor 'n wildvreemde, nee ... niet mijn Trevor. Bewerkt: 9 februari 2014 door FcUtreg4Life Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 Ik vond het wel leuk, je laat die gast daarna toch vrij.. Dat vond ik juist het minst realistische van deze missie. Psycho Trevor die medeleven toont voor 'n wildvreemde, nee ... niet mijn Trevor. Dat Trevor met zijn schoen Johnny Kobitz dood is wel jou Trevor? Had je op zijn minst wat meer moeite voor mogen doen vind ik. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 Die scene zette de toon voor mij, dus ja .... dat is idd mijn Trevor. Die geniet ervan en zou daarom nooit medeleven tonen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.