henkiewiskhy Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Hallo, Ik heb eigenlijk vanaf het begin al niet online kunnen spelen. Eergisteren heb ik het spel geheel verwijderd+patches en toen wou ie wel online, alleen vandaag niet meer. Nu zegt ie gta online failed to sync files. Heb mn dsn nummers ook al proberen te veranderen en ook patches weer verwijdedr maar niks helpt. Iemand nog meer tips? Begin er wel een beetje moe van te worden Alvast bedankt. Reageren
henkiewiskhy Geplaatst: 3 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 (bewerkt) Niemand? Bewerkt: 3 januari 2014 door henkiewiskhy Reageren
headbanger007 Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Hallo, Ik heb eigenlijk vanaf het begin al niet online kunnen spelen. Eergisteren heb ik het spel geheel verwijderd+patches en toen wou ie wel online, alleen vandaag niet meer. Nu zegt ie gta online failed to sync files. Heb mn dsn nummers ook al proberen te veranderen en ook patches weer verwijdedr maar niks helpt. Iemand nog meer tips? Begin er wel een beetje moe van te worden Alvast bedankt. ik heb vandaag ook al een pak problemen gehad om online te komen. Maar nog niet zulke zoals jij hebt. Mijn ps3 blokt vandaag ook wel regelmatig. Reageren
henkiewiskhy Geplaatst: 3 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Oh oke naja hopen dat het dan een kleine storing van hun is dan. net alweer alles verwijderd maar wil nog niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.