Jump to content

Vanavond online missies, wie?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

als ik rond rij in GTA V online zitten ze alleen maar op elkaar te schieten. Echt saai. Zijn er hier die echt samen missie's willen doen of racen? Ik heb een headset. Niet alleen vanavond maar regelmatig. Laat maar jullie nickname horen dan voeg ik jullie toe.

de mijne is Tom Skawinskadie (dacht ik)

grtz,

Tom.

Geplaatst: (bewerkt)

Indien het voor Xbox 360 is, kan je eens een kijkje nemen op >DIT< topic. zo heb je in een klap een hoop vrienden bij waarmee je je online kunt vermaken.

Bewerkt: door Krikke1992
Geplaatst:

Ik heb idd hetzelfde probleem. Iedereen schiet op elkaar en missies enz wordt bijna niet gedaan helaas. Voeg me maar toe. flubberNL Ps3 + headset.

Ik heb idd hetzelfde probleem. Iedereen schiet op elkaar en missies enz wordt bijna niet gedaan helaas. Voeg me maar toe. flubberNL Ps3 + headset.

Ik heb wat internet problemen waardoor ik er vanavond vrees ik niet meer op geraak. Ik voeg je toe van zodra ik kan en zie wel wanneer je online komt morgen :)

Bewerkt: door headbanger007

Voeg mij ook maar toe:

jesperd_1

Heb alleen geen headset, sorry

Bewerkt: door SheldonCooper
Geplaatst:

Ik voeg deze laatste 2 vanavond toe :-). Ik zie wel wanneer wie online is voor een spel.

rank 14, bijna 15

Ik heb je toegevoegd. Gisteren wat teveel blijven plakken op café héhé.

Bewerkt: door headbanger007

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...