Jump to content

galaxy s advance nederlandse taal


dionkoffie

Recommended Posts

hoi,

een tijdje terug kreeg ik de update om vanaf 2.3.2 naar 4.1.2 te gaan. te was allemaal leuk enzo maar ik wou terug omdat het nogal sloom was.

ik heb een amerikaanse versie van 2,3,2 geinstaleerd en na een tijdje toch weer naar 4.1.2 gegaan omdat het onstabiel draaide. nu, zit ik met een engelse taal. ik kan wel engels enzo maar ik wil toch liever een nederlandse voordat ik hem verkoop. kan ik ergens een nederlandse taal downloaden? ik kon namelijk niks vinden. ik heb nu een filmware gedownload van nederland (tmobile). is dat goed om te instaleren?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nog steeds te wachten op die update. Heb van m'n werk wel al een toestel met 4.x, wil dat op m' eigen toestel ook. Ik heb 'm ook van tmobile, maar tot nu toe nog geen update om te installeren. Welke versie van de S Advance heb je?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb versie 4.1.2 je moet samsung kies downloaden (hier) en je telefoon aansluiten. Er zal dan een melding moeten verschijnen dat er een nieuwe filmware beschikbaar is. daar moet je hem updaten. Let op: maak voor de zekerheid wel een backup.

Link to comment
Delen op andere websites

offtopic: ik heb een pmmetje gestuurt

>>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd. Ik nodig je uit de volgende keer de "bewerk"-knop te gebruiken, daar is 'ie voor! thumbsup2.gif <<< sorry, vergeten :puh:

Bekend gezicht puh2.gif

puh2.gif

Bewerkt: door dionkoffie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...