Jump to content

geluidseffecten


mekane

Recommended Posts

Hallo

heb net een goedkoope headset/koptelefoon aangeschaft (8,12) bij de kruidvat.

en ik heb als doel opnemen bij filmpjes maar ik wil ook leuke geluidseffecten erbij zoals

gejuich , geklap noem maar op eventueel voice verandering zoals een enge stem of wat dan ook.

Wie weet een leuk programmatje ?

thnks

mekane

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan je telefoon met de app 'Instant buttons' erbij houden. Je kan het ook later bewerken.

Je hebt trouwens ook een programma dat heet Bluestack, dat is gwn een Ipad op je computer, daar kan je de app dan downloaden. Dan moet je instellen dat ie computergeluiden en je mic record.

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan je telefoon met de app 'Instant buttons' erbij houden. Je kan het ook later bewerken.

Je hebt trouwens ook een programma dat heet Bluestack, dat is gwn een Ipad op je computer, daar kan je de app dan downloaden. Dan moet je instellen dat ie computergeluiden en je mic record.

hmm thnks maar je weet echt niks anders? zonder dat ik dat hoef te downloaden?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan je telefoon met de app 'Instant buttons' erbij houden. Je kan het ook later bewerken.

Je hebt trouwens ook een programma dat heet Bluestack, dat is gwn een Ipad op je computer, daar kan je de app dan downloaden. Dan moet je instellen dat ie computergeluiden en je mic record.

hmm thnks maar je weet echt niks anders? zonder dat ik dat hoef te downloaden?

De app is heel klein en werkt handig. En zonder iets te downloaden... Dan moet je zelfs de effecten maken. :puh: (met je mond xD)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...