Jump to content

Sopa

Phoenyxar

Recommended Posts

Geplaatst:

Dus ik zit wat rond te kloten in Franklin en zijn tantes huis, zie ik een kast op een kiertje staan. Nu, het is op een vrij Obvious plaats dus het zal wel gekend zijn, maar hebben jullie dit al gezien? Een wasproduct met als naam: Sopa.

0_0.jpg

Mogelijk is deze kast ontworpen en ingericht toen het gedoe rond Sopa nog zeer actueel was. Natuurlijk hoeft het geen verwijzing te zijn, maar Sopa is geen random woord en het staat op een wasproduct (Soap=>Sopa) Ik vond het dus wel het delen waard.

Geplaatst:

Hmm, het gedoe achter SOPA lijkt me vergezocht en niet echt de bedoeling. Ik denk gewoon dat het, zoals je zegt, een anagram is op soap. Toch mooi gezocht en gevonden.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ken het echte bedrijf´Sopa´ niet eens. :puh:

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Geplaatst:

die merk had je toch ook in gta iv bij die ene missie met die wasserette weet ik zeker dat ik het heb gezien.

Geplaatst:

die merk had je toch ook in gta iv bij die ene missie met die wasserette weet ik zeker dat ik het heb gezien.

"Die merk"?

Ja, het is meer gericht op "Soap".

Geplaatst:

Dat is FUD, niet Sopa :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Mooi! Was me absoluut niet opgevallen, ook al ben ik dat verdomde huis van kop tot teen gaan doorspitten, op zoek naar leuke ontdekkingen! :D

Edit: Die groene smiley kan echt niet.

Bewerkt: door Krikke1992

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...