Sir_Ballas Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 (bewerkt) Hallo Dames en Mensen we hadden het er in de chat over dat het misschien leuk was om lekker oldschool een MTA meeting te organiseren. maar natuurlijk hebben we dan wel mensen nodig die mee willen doen! dus, heb jij zo'n gevoel van: WIL MEEDOEN, laat het dan hier weten. bij genoeg animo kunnen we een datum prikken (Liefts in het weekend ivm met school van minderjarige forumgangers), en ga ik een bepaald persoon (Timothy)(mits hij online komt ) vragen of hij de server op wil zetten. puik plan nietwaar? -Sir_Ballas (bert) -Extreem (umad? ) -MrKwark -ZaroX -GTA5BOY (misschien) -Ezrahupeldepup Bewerkt: 4 januari 2014 door Sir_Ballas Reageren
Together Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 (bewerkt) ik wil ook mee doen, maar dan moet ik de datum weten. Want dan pas kan ik zeker zeggen dat ik mee doe Bewerkt: 4 januari 2014 door GTA5BOY Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 4 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 maar we hebben pas een datum als we Timothy of iemand anders een server op kan zetten Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 4 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 jongens, Timothy zegt dat de server altijd wel kan draaien, dus we kunnen een datum gaan prikken Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Check! Is zo lang geleden bij mij! Reageren
Nyltje Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 (bewerkt) Ik doe mee! Lekker Gta Online op de pc, maar dan met lage graphics!! ;D Bewerkt: 4 januari 2014 door Nyltje Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Tof initiatief! Ik wil zeker meedoen, alhoewel ik niet weet of het de komende twee weken wat wordt voor mij, i.v.m. drukte omtrent school. Maar als het een beetje uitkomt, ben ik er zeker bij. Reageren
Nyltje Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Waarom nu eigenlijk pas, school gaat maandag al weer beginnen! xD Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 4 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 nu dan, een datum. ik zat te denken aan volgende week zaterdag, vinden jullie dit een goed idee? Reageren
TigerEdwin Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Welke gamemode is het dan? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 4 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 vanalles. deathmatch, team deathmatch, busted, race, enz. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.