.Sharingan Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Ik kan eventueel de 3xC server wel beschikbaar stellen. Mits deze ready to use is, moet ik even navragen. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 4 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 whoop timo heeft al een server opgezet Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Overheen gelezen, mybad. Reageren
Rutger. Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 nu dan, een datum. ik zat te denken aan volgende week zaterdag, vinden jullie dit een goed idee? Misschien Datumprikker.nl gebruiken voor de mensen die meedoen? Volgende week zaterdag kan ik Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 4 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 hoelaat? 2 uur smiddags net als forummmeetings? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 4 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 oh en dat datumprikker is niet nodig, ik ga misschien aan Joriz vragen of hij een mededeling wil plaatsen Reageren
Nyltje Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 nu dan, een datum. ik zat te denken aan volgende week zaterdag, vinden jullie dit een goed idee? Ik kan dan wss wel! ;D Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 oh en dat datumprikker is niet nodig, ik ga misschien aan Joriz vragen of hij een mededeling wil plaatsen Nieuwsbericht youmean Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 4 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 of dat, een pot nat Reageren
Rutger. Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Twee uur 's middags is volgens mij een goede tijd. De forummeetings werden niet voor niets ook rond die tijd gehouden werden en niemand kan zeuren dat ze hun favoriete televisieprogramma missen aangezien dat toch meestal in de avond is. Misschien is het leuk om er een soort mini competitie aan te verbinden? Dus scores bijhouden per onderdeel en de persoon met het meeste aantal punten kan zich tijdelijk MTA Eindbaas noemen? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Twee uur 's middags is volgens mij een goede tijd. De forummeetings werden niet voor niets ook rond die tijd gehouden werden en niemand kan zeuren dat ze hun favoriete televisieprogramma missen aangezien dat toch meestal in de avond is. Misschien is het leuk om er een soort mini competitie aan te verbinden? Dus scores bijhouden per onderdeel en de persoon met het meeste aantal punten kan zich tijdelijk MTA Eindbaas noemen? Als je even tegen Timothy's been aan begint te humpen en hem lief aankijkt, wil hij vast wel een clanwar systeempje erop mikken, als hij die heeft :v Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 4 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Twee uur 's middags is volgens mij een goede tijd. De forummeetings werden niet voor niets ook rond die tijd gehouden werden en niemand kan zeuren dat ze hun favoriete televisieprogramma missen aangezien dat toch meestal in de avond is. Misschien is het leuk om er een soort mini competitie aan te verbinden? Dus scores bijhouden per onderdeel en de persoon met het meeste aantal punten kan zich tijdelijk MTA Eindbaas noemen? wie weet, misschien op de manier dat whoop zegt, met een scriptje, of ik hou alles bij op een stuk papier Reageren
Rutger. Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 (bewerkt) Twee uur 's middags is volgens mij een goede tijd. De forummeetings werden niet voor niets ook rond die tijd gehouden werden en niemand kan zeuren dat ze hun favoriete televisieprogramma missen aangezien dat toch meestal in de avond is. Misschien is het leuk om er een soort mini competitie aan te verbinden? Dus scores bijhouden per onderdeel en de persoon met het meeste aantal punten kan zich tijdelijk MTA Eindbaas noemen? Als je even tegen Timothy's been aan begint te humpen en hem lief aankijkt, wil hij vast wel een clanwar systeempje erop mikken, als hij die heeft :v Bewerkt: 4 januari 2014 door ZaroX Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 4 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 doet je MTA het alweer dan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.