TigerEdwin Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 RACE:DM ook? Ik hoor wel welke datum, dan zie ik wel of ik kan. Toevallig ga ik deze week beginnen met een automatische Clan War System dus als ik die af heb zal ik die wel aan Timothy geven. (Zal wel zeer onwaarschijnlijk zijn dat ik die op tijd ga af krijgen) Reageren
Rutger. Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Ik neem aan dat er toch wel standaard Clan War scriptjes te vinden zijn en dat we niet zelf iets hoeven te schrijven..? Anders doen we het gewoon met pen en papier. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Jammer genoeg kan ik niet dan, maar geen probleem, andere keer dan! Veel plezier! Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 5 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 RACE:DM ook? Ik hoor wel welke datum, dan zie ik wel of ik kan. Toevallig ga ik deze week beginnen met een automatische Clan War System dus als ik die af heb zal ik die wel aan Timothy geven. (Zal wel zeer onwaarschijnlijk zijn dat ik die op tijd ga af krijgen) waarschijnlijk niet RACE:DM, want ik heb geen idee hoe ik maps moet toevoegen Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Ik kom waarschijnlijk ook. Kan misschien dat ik dan moet leren, maar dat kan altijd een beetje verschoven worden. Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Wat is de datum voor deze meeting precies? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 5 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 dat zijn we nog aan het bespreken, maar hoogstwaarschijnlijk aankomende zaterdag Reageren
aerora Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 superleuk iniatief als ik mijn dual boot nog had had ik zeker mee gedaan Reageren
Megadreams Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 RACE:DM ook? Ik hoor wel welke datum, dan zie ik wel of ik kan. Toevallig ga ik deze week beginnen met een automatische Clan War System dus als ik die af heb zal ik die wel aan Timothy geven. (Zal wel zeer onwaarschijnlijk zijn dat ik die op tijd ga af krijgen) waarschijnlijk niet RACE:DM, want ik heb geen idee hoe ik maps moet toevoegen Je moet ze simpelweg plaatsen in de "mods/deathmatch/resources" folder. Dit kan zowel via een folder als een .zip file. Je moet er wel voor zorgen dat er in zowel die folder als in het zip bestand geen folder staat waarin dan pas de map staat. Met andere woorden de map moet in de "root" staan. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Ik kan waarschijnlijk wel Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Zaterdagmiddag zal ik er helaas niet bij zijn. Reageren
Together Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 Ik kan dan helaas ook niet. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 7 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 juist, ik denk dat de meerderheid al niet kan wat dachten jullie van aankomende zondag, of volgende week zaterdag/zondag? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.