zerocool Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 zou iemand de auto school en de vlieg school voor mij willen halen ik heb cheat gebruik ik weet niet of het iets uitmaakt hiero is de link http://rapidshare.de/files/3159407/GTASAsf1.b.html ik hoop dat iemand het voor mij zal halen want ik word er knettergek van :blink: :blink: :blink: :blink: alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 als je je verzoek in deze topic neerzet heb je waarschijnlijk meer kans Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Zou je je Savegmae in het: Save-Game aanvraag topic willen zetten? Het staat bij de Pinned topics in Missie Hulp. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zerocool Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 oeps sorry ik zal het ff daar neer gaan zetten :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*.:DSM:.* Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Hmz mij lukt die klote rijschool ook niet. Spel uitgespeeld en wil dus wang cars voor nieuwe missies :angry: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) ik vond het ook moeilijk maar ik heb het uiteindelijk toch gehaald, goud hé :lol: . ik moet wel zeggen dat de hotknife enorm tegenvalt, ik dacht dat het een enorme snelle bak was, maar echt niet hoor. voor derest zou ik zeggen: goed concentreren en zodicht mogelijk tegen de kegeltjes rijden. hier vind je een filmpje van de city slicking, dit wsl de moeiljkste test voor de vliegschool: ziehier de filmpjes van alle opdrachten voor de vliegschool Bewerkt: 18 juli 2005 door david Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.