Twedeldie Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Ik denk dat we dit nu moeten gaan raten... Maar goed, ik vind de signature mooi maar dat effect rond die mensen geeft me een wazig gevoel. KUTGW! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Leuk om je weer eens te zien man! Vind dit eerlijk gezegd niet één van je betere designs. Het 3D-effect is mijns inziens iets te ver doorgeslagen, had een tikje minder gemogen. De stockfoto van Willem en Twan lijkt sowieso van vrij lage kwaliteit - de hele sig maakt een beetje een LQ (in de zin van beeldkwaliteit welteverstaan) indruk. Tekst is wel tof in zijn eenvoud, en complimenten voor de algehele vibe van je werkje. Reageren
michelIII Geplaatst: 4 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Leuk om je weer eens te zien man! Vind dit eerlijk gezegd niet één van je betere designs. Het 3D-effect is mijns inziens iets te ver doorgeslagen, had een tikje minder gemogen. De stockfoto van Willem en Twan lijkt sowieso van vrij lage kwaliteit - de hele sig maakt een beetje een LQ (in de zin van beeldkwaliteit welteverstaan) indruk. Tekst is wel tof in zijn eenvoud, en complimenten voor de algehele vibe van je werkje. Dat de sig LQ lijkt komt dan denk ik door het 3D effect. De stockfoto was namelijk iets van 5000x3000. Bedankt voor je mening! Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 Ik vind de signature te rommelig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.