Jump to content

Auto veranderen (Michael, Trevor, Franklin)

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een vraag waar ik dus totaal geen antwoord op weet. Hoe verander je de auto van een personage? De auto van Michael bijvoorbeeld is de Obey Tailgater (AUDI A6) . Maar hoe kan je die veranderen? En ik bedoel niet gewoon een auto opslagen in u garage, maar echt veranderen. Dat als je hem verliest, dat je hem elke keer terug vind. Iemand?

Geplaatst:

Je gaat gewoon naar de LSC en kan hem daar gewoon veranderen... :7

Niet van uiterlijk veranderen, ik bedoel bv. die audi wegdoen en een jeep in de plaats krijgen
Geplaatst:

Het persoonlijke voertuig van elke protagonist is niet te veranderen. Maar eenzelfde principe valt wel te handteren voor voertuigen die je in je garage hebt staan indien de Vehicle Impound leeg is (en je bereid bent om wat te betalen voor je voertuig om hem terug te krijgen)

Geplaatst:

Veel auto's in offline kan je kopen en dan blijven ze ook in je garage staan of ze staan bij de impound lot. Sommige auot's echter, kan je niet kopen. Hoe kan je dan zorgen dat die auto bij je blijft. Ik wil bijvoorbeeld de Rapid GT upgraden naar een Aston Martin DB9.

Heel erg bedankt!

Geplaatst:

Tsja .... als ik dat toch eens wist. :? Volgens mij kan dit niet. Je voertuig pimpen helpt iig niet, wellicht helpt 't als je 'm eerst in je 4-car garage parkeert voordat je 'm thuis neerzet. Zeker weten doe ik dit iig niet.

Geplaatst:

Toch jammer. Zou heel graag voor Micheal de Aston Martin DB9 hebben. De Examplar lijkt er een klein beetje op...

Andere mensen nog opmerkingen/oplossingen/ideeen?

Geplaatst:

Wat bedoel je exact met "bij je blijft"? Want je kan perfect een voertuig dat je hebt gevonden in je garage zetten en dan heb je die ook, maar ik ga er van uit dat je je persoonlijke voertuig, eigen aan het personage, wilt vervangen? In dit geval de Tailgater vervangen door de Rapid GT, klopt dat?

En topics samengevoegd.

Geplaatst:

Nou kijk, als je, ik zeg maar wat, de Adder koopt. Als die dan ergens achter laat blijft die bij de impound lot staan. Als je een auto steelt, in dit geval de Rapid GT, en die in je garage zet en je gaat er mee rijden en laat m ergens achter, dan ben je m ook echt kwijt...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...