Jump to content
Geplaatst:
comment_2128440

Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe TV en vroeg me af of jullie me daar bij konden helpen. Mijn budget ligt ergens rond de 400 en 500 euro en ik wil graag 39 - 42 inch. Verder heb ik er graag DLNA op zodat ik films vanaf de NAS kan streamen en het moet natuurlijk een mooi beeld hebben (met een 1080p resolutie). 3D hoeft niet, mag wel.

Dit ben ik al tegen gekomen:

Deze vind ik tot nu toe nog het meest aantrekkelijk. 40 inch, 200hz,3D, en DLNA. Ook een leuke prijs. Geen smart-TV

www.redcoon.nl/B403861-Samsung-UE40EH603...-BE-NL-Model_LED-TVs

Idem, maar dan wel smart-tv, maar slechts 100hz. Heeft ook geen 3D. Design is wel vrij slik. Daarnaast is hij 2 inch groter (42 inch).

www.kieskeurig.nl/led_tv/panasonic/tx-l4...pecificaties/1158149

Ditto, maar dan van LG. Wel weer wat duurder.

www.plasma-discounter.nl/product/1809616/lg-42ln5708.html

Welke zouden jullie nemen? Zijn er mensen die ervaring met 1 van deze modellen hebben? Of raden jullie nog een andere tv aan?

Jarno/gta master 1

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2133143

Hoe dafuq kom ik er dan bij dat LG voor Life's good stond :bonk: Heb ooit een hele oude LG telefoon gehad, en ik meen me te herrineren dat er "Life's good" op de doos stond.

Dat is hun slogan :puh:

:fp:

Slechte ervaringen met LG? :puh: Je dacht vast "oh, life's good? ik ga die nemen!!11!" Sindsdien slechte ervaringen of trauma lol.

LG is ook een hele goede merk, onze plasma tv is ook een LG. (Zonder smart tv bullshit)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.