Rutger. Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Hoe dafuq kom ik er dan bij dat LG voor Life's good stond Heb ooit een hele oude LG telefoon gehad, en ik meen me te herrineren dat er "Life's good" op de doos stond. Dat is hun slogan Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Hoe dafuq kom ik er dan bij dat LG voor Life's good stond Heb ooit een hele oude LG telefoon gehad, en ik meen me te herrineren dat er "Life's good" op de doos stond. Dat is hun slogan Reageren
SilverRST Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Hoe dafuq kom ik er dan bij dat LG voor Life's good stond Heb ooit een hele oude LG telefoon gehad, en ik meen me te herrineren dat er "Life's good" op de doos stond. Dat is hun slogan Slechte ervaringen met LG? Je dacht vast "oh, life's good? ik ga die nemen!!11!" Sindsdien slechte ervaringen of trauma lol. LG is ook een hele goede merk, onze plasma tv is ook een LG. (Zonder smart tv bullshit) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.