Jump to content

Verwijzing naar Vice City

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Net haalde ik de laatste missie van Ray Machowski.. :D

Via de pager en via de rose stip op de radar laat hij je weten dat er wat staat in de garage bij het internet cafë.

Als je goed leest kun je op het eind van de page ''See you in Miami'' lezen.

Miami = Vice City

Volgens mij komt Ray Machowski niet voor in Vice City.

Het kan zijn dat dit al bekend is en ik heb eerst gezocht of er al een topic over was maar die was er toen niet.

Maar toch een mooie verwijzing :D

Bewerkt: door Mark B.
Geplaatst:

Goed gevonden. T zou leuk geweest als hij dan nog is terugkomt in Vice City maar ja z''n feest was het niet.

Geplaatst:
Volgens mij komt Ray Machowski niet voor in Vice City.

Nee, Vice City speelt zich zo'n 30 jaar eerder af en toen was Machowski nog niet in Vice City.

Bovendien heeft Donald Love ook een cruise in Miami, en krijgt hij natuurlijk 'les' van Carrington. Tommy Vercetti en alle Forelli's komen ook oorspronkelijk uit Liberty City. Phil Cassidy verliest in Vice City zijn arm, terwijl hij in Liberty City hem beweert te zijn kwijtgeraakt tijdens de oorlog.

Kortom: er zijn wel meer overeenkomsten tussen Vice City en Liberty City, en ik heb ze ook vast niet allemaal, maar volgens mij was Machovski ook al vrij bekend. Er staat namelijk ook een joekel van een reclamebord in GTA3 met 'See you in Miami'...

Geplaatst:

Ik denk niet dat de tekst "See you in Miami" een verwijzing is, aangezien deze teasersite van GTA III laat zien dat Miami en Vice City in de GTAwereld als twee verschillende steden worden gezien.

Onder het kopje 'Flight Information' zie je namelijk de volgende tekst staan:

100's of national and international destinations served including:

London, San Andreas, Vice City, Miami, Bogota, Amsterdam, Bangkok, Toronto, Leith and Tokyo

Als er zowel vluchten gaan naar Vice City als Miami, dan moeten het wel twee verschillende steden zijn.

Offtopic: Wel grappig om te zien dat hier wéér alle steden uit de geruchten van de volgende GTA terug te vinden zijn: London, Bogota, Amsterdam en Tokyo.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik denk niet dat de tekst "See you in Miami" een verwijzing is, aangezien deze teasersite van GTA III laat zien dat Miami en Vice City in de GTAwereld als twee verschillende steden worden gezien.

Onder het kopje 'Flight Information' zie je namelijk de volgende tekst staan:

100's of national and international destinations served including:

London, San Andreas, Vice City, Miami, Bogota, Amsterdam, Bangkok, Toronto, Leith and Tokyo

Als er zowel vluchten gaan naar Vice City als Miami, dan moeten het wel twee verschillende steden zijn.

Offtopic: Wel grappig om te zien dat hier wéér alle steden uit de geruchten van de volgende GTA terug te vinden zijn: London, Bogota, Amsterdam en Tokyo.

Daar had ik al een topic over gemaakt, maar niemand reageerde er bijna op :( :

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=12533

Bewerkt: door ICE COLD KILLA
Geplaatst:

Waarom staat eingelijk alleen het Nederlandse Amsterdam ertussen en Madrid, Rome, Parijs en New York niet? (etc.)

Geplaatst:

Misschien wilden ze wat originele steden ertussen zetten, in plaats van het bekende rijtje?

Amsterdam heeft een hogere status in het buitenland dan je zou verwachten. Er zijn zelfs geruchten dat Rockstar al een kijkje genomen heeft in Amsterdam, maar tot de conclusie gekomen is dat ze (de sfeer van) Amsterdam met de huidige middelen niet namaken kon.

Geplaatst:
Misschien wilden ze wat originele steden ertussen zetten, in plaats van het bekende rijtje?

Amsterdam heeft een hogere status in het buitenland dan je zou verwachten. Er zijn zelfs geruchten dat Rockstar al een kijkje genomen heeft in Amsterdam, maar tot de conclusie gekomen is dat ze (de sfeer van) Amsterdam met de huidige middelen niet namaken kon.

De sfeer van Fietsen, Junkies, Hoeren en Politie? Niet nakunnen maken. Zo zijn alle GTA's tog? Op de fietsen na.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...