Dutchy3010 Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 [table=header]Datum| 19 juni 2005|NandroDavids registreert 25 maart 2006|NandroDavids wordt Moderator van het Sportforum 19 juni 2006|NandroDavids stopt als crewlid 23 juli 2006|NandroDavids wordt weer Moderator Sportforum 21 oktober 2006|NandroDavids wordt Moderator Vice City Forum 28 december 2006|NandroDavids wordt Moderator (gehele) Onzin forum 2 februari 2007|NandroDavids wordt Globale Moderator 17 mei 2007|NandroDavids draagt moderatorschap Vice City Forum over 26 september 2007|NandroDavids stopt als crewlid 14 augustus 2009|NandroDavids wordt Moderator van GTA III en GTA Vice City 3 september 2009|NandroDavids wordt Moderator van G&C 23 november 2009|NandroDavids stopt als crewlid 27 oktober 2010|NandroDavids wordt weer Moderator van G&C 13 november 2010|NandroDavids wordt weer Moderator van Lifestyle 14 mei 2011|NandroDavids stopt als Moderator G&C 28 december 2011|NandroDavids wordt Global Moderator 20 januari 2012|NandroDavids stopt als Moderator van Lifestyle 19 december 2012|NandroDavids wordt Moderator van het Contest-forum 2 oktober 2013|NandroDavids stopt als Moderator van het Contest-forum 5 januari 2014|NandroDavids stopt als crewlid en draagt vanaf nu de rang "Erelid"[/table] Tja, wat moet ik over NandroDavids zeggen? Indrukwekkend lijst hierboven. Ik denk wel het (ex-)crewlid dat het meest gestopt is met zijn forumcarrière. Superlatieven komen tekort om te beschrijven wat NandroDavids voor dit forum heeft betekend. Dat ga ik dan ook niet doen... Ik laat het woord aan hemzelf, aangezien hij zijn afscheid reeds bekend heeft gemaakt. Een oproep aan een ieder: LEES DE LAATSTE MAF ALS JE DAT NOG NIET GEDAAN HEBT!!! Bedankt en hopelijk tot vaak ziens, Nandro. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 (bewerkt) Wow wat een grootte lijst! Maar bedankt voor je inzet, en veel succes Nandro! Bewerkt: 5 januari 2014 door xCrazyShotgun Reageren
Rutger. Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Bedankt voor al je inzet op het forum, Nandrodavids! Je bent zeker een enorme toevoeging geweest op het forum maar ik vind het toch spijtig hoe je niet inziet hoeveel waardering iedereen voor je heeft. Zijn toch wel erg vervelende dingen die je in de laatste MAF zegt namelijk. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 (bewerkt) Ontopic: In The Johnson's House ligt een busje in je slaapkamer. Dat is, om precies te zijn, bovenaan de trap en dan volgens mij de deur rechts. Zie http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=locations&inhoud=weapons&name=spraycan voor alle locaties. Er ligt ook een fototoestel waarmee je foto's kunt maken. Mocht de spray can die je hiervandaan hebt op zijn, dan moet je even wachten, dan verschijnt er een nieuwe. Anders moet je even saven en dan nog een keertje kijken. In het ergste geval help je één van je gang members om zeep en jat je het van hem. Overigens heb ik dit nog nooit meemgemaakt maar wellicht is het op de PS2 zo. Ik wil nog even benadrukken dat het de kamer rechts is. Succes!Erg top dat dit topic precies op 13:37 is aangemaakt! Bewerkt: 5 januari 2014 door SpacyColours Reageren
Nyltje Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 (bewerkt) Aan die lijst te zien is het komen en gaan. Hij komt wel weer terug. Maar voor nu: Bedankt! Bewerkt: 5 januari 2014 door Nyltje Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Die laatste MAF is zeker maf. Ciao, Nandro. Het was een eer naast je gestreden te hebben. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 (bewerkt) Blijft onverwacht en kut. Ik heb het al eerder gezegd: Nandro, het ga je goed. Zeker één van de leden met de grootste inzet voor het forum, misschien wel de nummer 1. klote editor met z'n één Bewerkt: 5 januari 2014 door _Night-Men_ Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Wou het eerst niet geloven, ik twijfel nu zelf nogsteeds, maar ik zal dat terzijde leggen. Nandro, bedankt voor je inzet gedurende deze periodes en hopelijk verdwijn je niet helemaal van het forum.. Massive respect nonetheless Reageren
Megadreams Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Erg bedankt voor al jou inzet voor het forum NandroDavids. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Bedankt voor alles! NandroDavids Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Ik heb je gisteren op de laatste MAF-editie je al enorm bedankt, maar een post in het Mededelingen-topic kan natuurlijk niet ontbreken. Robert, bedankt voor alles wat je voor het forum hebt betekend. Het gaat je goed, gozer! Reageren
Michael Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Het is zeer teleurstellend maar ook jammer dat onze paarse Forum Godfather weggaat. Ook met het feit dat je gewoon enorm veel voor het forum hebt gedaan moet je best wel trots wezen. Ik kreeg een beetje de indruk dat je niet het gevoel had dat je geen waardering kreeg voor je werk maar iedereen doet dit wel. MAF was een zeer mooi krantje om weekelijks te bekijken en ik heb nu achteraf gezien wel er spijt van om niet even een berichtje bij een goede Column neer te zien. Het is jammer om jou te zien vertrekken, maar ook de MAF. Je neemt nu namelijk een hele stuk uit het forum mee en daarom gaan we je het meest missen. Hopelijk krijg je nu wat meer tijd voor jezelf en kan je belangrijke dingen doen. Die nieuwe oranje kleur staat ook goed bij je, NandroDavids Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Ontopic: In The Johnson's House ligt een busje in je slaapkamer. Dat is, om precies te zijn, bovenaan de trap en dan volgens mij de deur rechts. Zie http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=locations&inhoud=weapons&name=spraycan voor alle locaties. Er ligt ook een fototoestel waarmee je foto's kunt maken. Mocht de spray can die je hiervandaan hebt op zijn, dan moet je even wachten, dan verschijnt er een nieuwe. Anders moet je even saven en dan nog een keertje kijken. In het ergste geval help je één van je gang members om zeep en jat je het van hem. Overigens heb ik dit nog nooit meemgemaakt maar wellicht is het op de PS2 zo. Ik wil nog even benadrukken dat het de kamer rechts is. Succes! die heb ik al, maar die is op Nandro, bedankt voor je verschrikkelijk lange (aparte, maar zeker totale!) termijn als crewlid. Je zal hier niet snel vergeten worden! Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Ik wil graag de gelegenheid aangrijpen om jullie vooral deze reactie van Lantyz uit het Moderators Forum niet te onthouden, die ooit gemaakt is toen een niet nader te noemen persoon eerder aftrad. Zoals ik ook al tegen je heb gezegd Robert, dit vat in mijn ogen je forumcarrière wel samen: Jammer Nandro. Welke overlevende van de oude garde staat me nu bij? Wie herinnert me er nu aan dat het Sportforum wel degelijk recht op bestaan heeft? In wiens blog moet ik nu de boze mod spelen als ik eigenlijk stiekem een beetje moet lachen? Wat moet Joriz in vredesnaam met al die vrijgekomen bestandsruimte waar je ego opgeslagen was? We moeten het maar zonder je proberen... Bedankt voor alles wat je het forum gebracht hebt, het ga je goed aan de gene zijde! Persoonlijke noot, ook te lezen in MAF: MAFkees, zo ineens zeggen dat je weggaat. Je stopt in ieder geval op je hoogtepunt, wat ik heel erg kan waarderen. Je bent niet langzaam ingekakt, MAFgedropen, je hebt niet anderen een tijd laten wachten tot je zou vertrekken; nee, integendeel. Helaas, maar als het forum meer MAFzien wordt dan dat het een leuke MAFleiding voor je is, dan moet je er misschien gewoon een punt achter zetten. Tijd voor MAFkicken. Voor jou, maar ook voor de trouwe lezers die niet iedere week meer kunnen MAFstemmen op een kwalitatieve blog, die ondanks een misgelopen award, toch de meest tekenende blog in de geschiedenis van GTAForum kan worden genoemd. Later Robert. Daar wil ik graag nog aan toevoegen dat ik je altijd als collega ontzettend heb gewaardeerd, en dat dit gat denk ik niet is op te vullen. Je was onwijs goed in discussies, en ik heb je inbreng altijd heel erg op prijs gesteld. Helaas moeten we dit vanaf nu missen.. Nogmaals bedankt, en heel veel succes met schrijven, darten en de pubquizzes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.