Bassieboy35 Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Erg jammer om te zien dat iemand met zoveel inzet vertrekt.Bedankt en het ga je goed NandroDavids! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 die heb ik al, maar die is op Erg top dat dit topic precies op 13:37 is aangemaakt! Dat is natuurlijk totaal bewust. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Bedankt, NandroDavids! Je was echt een super GM+! Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 (bewerkt) Bedankt voor je fantastische werk op dit forum, NandroDavids! We zullen je zeker niet vergeten, hoor! Bewerkt: 5 januari 2014 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Faenty. Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 NandroDavids zal iedere post in dit topic lezen, uitprinten en boven zijn bed hangen, om wanneer hij zich down voelt er naar te kijken en zijn ego te laten groeien. Reageren
thebig Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Bedankt voor alles wat je betekent hebt, Nandro. In de tijd dat ik op het forum zit, heb ik jou altijd beschouwd als het meest ondernemende lid, want wat heb jij veel contests georganiseerd, en ook een van de leden waar ik het meest naar opkeek en het meest respect voor had. Ik denk dat veel mensen hun forumervaring verbeterd is door alles wat jij hebt gedaan. Zo ook bij mij. Ik denk dat als Sportkenners er niet waren geweest, ik nooit zo lang zo actief op het forum zou zijn geweest. Bedankt daarvoor! Ook verdiend dat je dat mooie rijtje aan ereleden mag vervoegen, zeggen dat je niet verbleekt bij al die mooie namen is overbodig, want dat weet jij beter dan wie dan ook. Veel succes met de dingen waarop je je nu wil focussen, hopelijk kom je af en toe nog eens langs om een update te geven over hoe alles gaat. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Het is wat. Ik was als één van de eersten op de hoogte - nou ja, op de hoogte, ik verzorgde de graphics voor de allerlaatste MAF, en als je dan de opdracht krijgt Toons en Testen te maken over 'That's all folks!' en 'End Of The Line', dan weet je wel hoe laat het is. Verwoede pogingen om je op andere gedachten te brengen heb ik niet gedaan, want als NandroDavids iets in zijn hoofd heeft, dan krijg je dat er meestal niet meer uit. Wat moeten we verder nog zeggen? NandroDavids, de man met de fluwelen pen. NandroDavids, de geestelijk vader van MAF. NandroDavids, mijn hoofdredacteur. NandroDavids kon zijn ziel en zaligheid in een project leggen zoals maar weinigen dat kunnen. NandroDavids kon iemand helemaal kapot maken en hordes fans zouden er van smullen. NandroDavids, die tegenwoordig in kleinere kringen bekend staat als Robert The Raptor. Zien we die ooit nog eens bij de PDC? Ladbrokes? We weten het niet. Als het aan hem ligt wel. Nooit heb ik zo genoten van iemand die zichzelf de allergrootste vindt. Je zult gemist worden. Ga in vrede. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Groot gemis... Je was met afstand het meest kleurrijke lid hier de afgelopen jaren. Je hebt je functie altijd met verve bekleedt, talloze ideeën en projecten zijn uit je (soms ietwat excentrieke) brein ontsproten. En daar ligt ook juist de kracht van je. Dat grote ego heeft je tot een enorme toewijding gedreven en het is daarom des te meer jammer dat je nooit gekregen hebt waar je recht op had, want het forum draait op mensen als jou. Het ga je goed! Reageren
Mirrrr Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 (bewerkt) Kan me alleen bij Matthijs aansluiten. Denk alleen dat je enorme scherpe tong misschien datgene is geweest wat je heeft onthouden wat je imo verdiend hebt. Robert bedankt voor alles. En wij spreken elkaar zeker nog! Okay ik moet hier toch nog iets aan toevoegen. De meeste mensen kennen Robert als de ubernarcist. Mijn beste ervaring met Robert is precies het tegenover gestelde. Tot 2 keer toe heeft Robert gestreden voor een lid waar hij vond dat diegene niet kreeg wat het lid verdiende. En eigenlijk heeft hij nooit geen moment nagedacht wat dat voor invloed zou zijn op zijn positie op het forum. Daarvoor heb je mijn dank Bewerkt: 5 januari 2014 door Mirrrr Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Hoewel ik je eigenlijk sinds april dit jaar echt ken (dankzij MAF), voelt ons contact altijd buitengewoon vertrouwd aan. Eerst was MAF dan ook het medium waar het leeuwendeel van ons contact uit voortvloeide; we hebben ook een maand of drie samen in de forumcrew gespendeerd en ook daar was jouw inbreng en advies van een grote waarde. Nu jij en MAF verdwenen zijn zorg je toch voor een zekere leegte op dit forum (zie voor het verhaal omtrent MAF het redactiekantoor ). Een leegte die, zoals hier al eerder gezegd, niemand zo op kan vullen als jij, NandroDavids. Je bent een speciaal persoon wiens aanwezigheid, inzet en kunde van enorme waarde is geweest op GTAGames, en dat heb ik ook gemerkt in de relatief korte tijd waarin ik actief ben geweest op het forum. Hopelijk zul je in de nieuwe uitdagingen die je in plaats van je forumbestaan aan zult gaan net zo veel waardering en voorspoed ervaren als hier. Zoals Dutchy3010 aangaf in de reacties op Vraaggesprek van afgelopen MAF, word je hier terecht op handen gedragen, ook al merk je het kennelijk zelf niet altijd. Dat is spijtig, want weet gewoon dat het wel zo is. Je nieuwe kleurtje is dan ook meer dan terecht, ondanks het feit dat het spijtig is dat dit gepaard gaat met je vertrek uit de crew. Ik wens je succes met je nieuwe interessepunten en ik hoop dat ik je nog regelmatig rond zie snuffelen op het forum. Voor nu: vaarwel. Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Sluit mij ook bij Mirrr en Matthijs aan. Wat een geweldige staat van dienst heb je opgebouwd in de jaren dat je actief was. Geliefd door velen (vele oud-leden spreken nog vol lof over jou en wat ze nog van je kennen) Eerst Svenie, toen Matthijs en nu Nandro, een geweldige generatie van het forum neemt afscheid. Het is nu aan nieuwe mensen om in de voetsporen van deze iconen te treden. Maar of het ooit die kwaliteit zal bereiken die jij in je jaren hebt tentoongespreid?, ik denk het niet. Bedankt voor alles Nandro. You'll be missed. PS: Wanneer kunnen we een update verwachten van de Eregalerij? Dat Sven en Matthijs er nog niet opstaan is enigszins kwalijk. Valt toch wel wat moois te schrijven over wat zij hebben gedaan voor het forum? Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Erg jammer dat je ervandoor gaat, Nandro! Veel succes in je latere leven en... .. cya Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Wat een vreemd gevoel. Je bent zonder enige twijfel een legendarisch figuur hier en een vertrek van zo'n figuur is dan altijd een groot verlies, maar toch vind ik de manier waarop toch wat overdone. Maar ik wil niet degene zijn om hier een discussie te openen, want dat is iets dat we niet kunnen gebruiken op zo'n moment. Eerlijk gezegd, ben je mogelijk een van de lastigste, meest irritante en meest hatelijke figuren op het forum geweest en dat imago heb je zelf gecreëerd en uitgebuit. Het maakte je uniek, op een manier die niet veel voorkomt. We hebben vele leden gehad die zich op een manier uniek hebben kunnen voordoen, een speciaal karakter, een irritant iemand. Maar iemand die bijdroeg tot de gemeenschap, op zijn eigen unieke manier. We zijn mekaar genoeg tegengekomen in verschillende discussies en vetes, de ene weer verschillend van de vorige, vaak wat vijandig, maar toch met een gevoel van wederzijds respect, al leek toch zo. Het zijn leuke, verhelderende, lastige en productieve gesprekken geweest. Je hebt er je stempel op nagelaten. Ik kan wel nog even doorgaan, want je was een interessant figuur. Een irritant interessant figuur, maar dat was ik misschien ook wel voor jou. Dus dan sluit ik maar af met een toepasselijk afscheid. Als er niemand dit soort opmerkingen meer zal maken zal ik ze hier in jouw plaats maken. En als de boodschap niet overkomt voeg ik er wel een knipoog bij, dat is blijkbaar een argument op alles Man, eindelijk. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Nandro, bedankt voor alles. Het ga je goed! Reageren
BoerTijger Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Nandro , Veel meer kun je er niet over vuil maken. We hopen gewoon over een paar maanden een comeback. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.