.Sharingan Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 (bewerkt) Al heel actief in de tijd dat ik mij net registreerde (paar maandjes later, ik was er in April al en jij pas in Juni.) In ieder geval heel hulpzaam en altijd gebleven. Daarom mag je trots zijn op de rangen die jij in de jaren 'versleten' hebt. Je gaf aan helemaal te stoppen met het forum, maar ik hoop dat je nog wel eens langs gaat komen. Bewerkt: 5 januari 2014 door .Whoopdidoo. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 (bewerkt) Jammer dat MAF uiteindelijk niet vastgeplakt is. Nu zal het helaas door de andere blogs over een tijdje van de eerste pagina afzijn. Jammer voor mensen die later komen en de blogs bekijken. Want dit is toch wel een van de belangrijkste blogs naar mijn mening. Het ga je goed! Bewerkt: 5 januari 2014 door Crazy-Ghost Reageren
Faenty. Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Jammer dat MAF uiteindelijk niet vastgeplakt is. Nu zal het helaas door de andere blogs over een tijdje van de eerste pagina afzijn. Jammer voor mensen die later komen en de blogs bekijken. Want dit is toch wel een van de belangrijkste blogs naar mijn mening. Het ga je goed! Werk je niet voor OWN? Reageren
SpacyColours Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Jammer dat MAF uiteindelijk niet vastgeplakt is. Nu zal het helaas door de andere blogs over een tijdje van de eerste pagina afzijn. Jammer voor mensen die later komen en de blogs bekijken. Want dit is toch wel een van de belangrijkste blogs naar mijn mening. Het ga je goed! Werk je niet voor OWN? Pwned., don't! Reageren
Thundercover Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Erg jammer dat je hebt besloten om te stoppen, Nandro. Je hebt je fantastisch ingezet voor het forum en wordt hier, zoals Dutchy al in je blog zei, daarom ook door veel mensen op handen gedragen. Het was niet voor niets dat bij de uitslag van de Forum Award Beste GM zoveel jouw naam werd geroepen door de aanwezigen, evenals de naam MAF bij Best blog. De waardering was en is er dus zeker, maar blijkbaar was dat de mate en de soort ervan niet genoeg. Kijkend naar de waardering toen in de chat en nu in de blog en het topic denk ik dan ook dat je door veel leden gemist gaat worden. Ik wil je bedanken voor alles wat je de afgelopen 8,5 jaar voor het forum hebt gedaan en hoop dat je nog regelmatig om het hoekje kijkt. Het was een eer om met je samen te werken. Wanneer kunnen we een update verwachten van de Eregalerij? Binnenkort. Werk je niet voor OWN? Ja, Pwned., er zijn hier natuurlijk maar twee kampen: OWN en MAF. Er zijn zeker geen leden die beide blogs in zekere mate een warm hart toe dragen. Dat zou belachelijk zijn. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Het ga je goed Nandro! Kan ik je plaats overnemen? :$ Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Trouwens, waar slaat die titel op? Reageren
SpacyColours Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 (bewerkt) Trouwens, waar slaat die titel op? Het is een quote van Nandro's eerste bericht: http://www.gtaforum.nl/topic/11138-graffiti/ Bewerkt: 6 januari 2014 door SpacyColours Reageren
Pietje II Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 NandroDavids, knakker, je hebt het lang volgehouden, moet ik zeggen. Veel succes met je dart-carrière, het ga je goed! Reageren
3L1077 Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 (bewerkt) Ja, Nandro... Ik ken je niet erg goed, en ik heb je ook nooit goed gekend. Vice versa dan waarschijnlijk ook niet. De rivaliteit tussen MAF en OWN neemt niet weg dat ik zowel voor je inzet voor MAF als voor het forum in z'n geheel veel respect heb. Verder weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen, we hebben bijna nooit contact met elkaar gehad, maar het ga je goed Nandro. Bewerkt: 6 januari 2014 door 3L1077 Reageren
Faenty. Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 (bewerkt) Trouwens, waar slaat die titel op? Het is een quote van Nandro's eerste bericht: http://www.gtaforum.nl/topic/11138-graffiti/ Wat schattig! Leuk om te zien dat zelfs de grootsten ooit noobs waren. Bewerkt: 7 januari 2014 door Faenty. Reageren
Ymosky Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 Het is een quote van Nandro's eerste bericht Aha! Nu begin ik ook te snappen waarom Dutchy zo hard moest lachen om wat Hanneswasco zei Ik heb Nandro eigenlijk nog nooit gesproken, en ik vond je eigenlijk altijd een geval apart ( ) maar je bent gewoon een held! een erelid dus! Reageren
mekane Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 Erg bedankt voor al jou inzet voor het forum NandroDavids. Reageren
Venzio Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 Het is toch wel spijtig om jou te zien vertrekken. Ik was dan geen lezer van MAF maar genoot altijd enorm veel van je prachtige quotes en nonchalante reacties die het forum soms wat 'kleur' gaven. Voor mij bekend als een van de meest fanatieke sportkijker (en sporter?) en heb ook best veel avonden in de chat kunnen genieten van je kritieken waar jij iets over sport vertelde. Het zelfs zo ver krijgen dat ik niet meer aan Edgar Davids dacht bij de voetballer maar soms wat snel Nandro Davids zei omdat ik de namen door elkaar heen haalde. Een prachtig voorbeeld is jezelf voorstellen als een van de mogelijke administrators tegenover je mede collega's, dat ego was soms ook wel tekenend voor je. Je bent geliefd door velen op dit forum (ook gehaat, dat terzijde) en ik vind het jammer dat je niet genoeg waardering voelde want ik weet zeker dat er enorm veel mensen 'tegen je op keken' en ook enorm genoten van je posts en artikelen in de MAF. Ik ga je artikelen missen maar ook je enorme kennis over voetbal en darten, ik wens je daarmee ook enorm veel plezier en succes en hoop in de toekomst een keer Ally Pally te bezoeken als jij daar staat de darten, het zou tof zijn als je me op de hoogte kunt houden van je 'dartscarrière'! Vaarwel! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 (bewerkt) Allereerst complimenten aan Dutchy voor de topictitel... ik wilde graag een originele, niet wéér Afscheid van een held (die al bij meerdere leden gebruikt is), en da's gelukt met deze Verder: allen dank voor de vele mooie reacties. Ik had voor mezelf natuurlijk heel wat superlatieven en mooie woorden in gedachten, maar dit overtreft al mijn verwachtingen. Dank daarvoor. Als men over hopelijk heel wat decennia ook zo over me spreekt op m'n begrafenis... ik zou er voor tekenen. Bewerkt: 8 januari 2014 door NandroDavids Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.