Twedeldie Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2014 Hallo, Ik was daarnet een video aan het kijken van MessYourself (How to kill your wife Amanda). Toen kijk hij plots op Hushsmush.com (hij ging uit eten met Amanda maar hij ging eerst nog wat doen...). Plots kwam hij uit op foxymama21. Als je de beschrijving van haar leest komt dat overeen met Amanda. Dus volgens mij is dat Amanda. Foto: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2014 100%. Leuk gevonden Heeft ze toch nog iets van haar oude baantje overgehouden in haar karakter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2014 Mooi gevonden. Zo zie je de kleine details van Grand Theft Auto V ook nog eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2014 Tof gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Krikke1992 Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2014 Wat een sloerie! Haha leuk gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2014 (bewerkt) Nice gevonden! Bewerkt: 5 januari 2014 door xCrazyShotgun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Supertramp Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2014 Is het ook mogelijk om in contact te komen met de vrouwen die daarop staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2014 Is het ook mogelijk om in contact te komen met de vrouwen die daarop staan? Probeer het uit, zu ik zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shopke Geplaatst: 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2014 Is het ook mogelijk om in contact te komen met de vrouwen die daarop staan? Probeer het uit, zu ik zeggen Geprobeerd, maar helaas niet gelukt. Volgens mij is het dus niet mogelijk... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spoon0612 Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2014 In GTA SA en GTA IV kon je een relatie beginnen maar dat is in GTA V niet meer mogelijk. Alleen Micheal heeft dus een familie waar je wat interactie mee kunt doen maar meer dan dat ook niet. Je kunt enkel ook alleen maar stipdanseressen mee naar huis nemen, nadat ze voor je gedanst hebben en hun je nr. geven. Verder is er ook nog een Random Event waarbij je een vrouwtje naar de vuurtoren moet brengen, na dit volbracht te hebben dan geeft ze haar nummer en kun je haar bellen voor sex. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Brainstorm1998 Geplaatst: 14 juli 2021 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2021 Hoe kan je haar killen dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.