Thundercover Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Vergeet niet om je zelf via Social Club aan te melden bij de crew als je hier een bericht plaatst. Het kan zijn dat het even duurt voordat je een uitnodiging terug hebt ontvangen, aangezien het systeem niet zo snel lijkt te zijn. Dus deze crew staat los van de SL+ crew of is de SL+ crew verwijderd ofzo? Ze staan los van elkaar. GTAGamesnl is exclusief voor SL+ en GTAForumnl is voor alle forumleden (met minstens 50 posts). Reageren
VFreak Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Forumnaam: VFreak Social Club: Profdutcher XboxLive: Profdutcher >>> Door Thundercover: Aanmelding succesvol.<<< Reageren
aerora Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 heb een invite request gestuurd >>> Door Thundercover: Account banned, gegevens verwijderd t.b.h.v. het overzicht.<<< misschien een idee om even een mailtje te doen naar rockstar denk dat jullie wel een puntig crew tag krijgen (met een puntig crew tag aka rockstar verified crew kan je de 300 leden capiciteit overschrijden) groetjes:) Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Forum: Jacky-2007 RGSC: Jacky-2007 XBL: japio fresh >>> Door Thundercover: Aanmelding succesvol.<<< Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Ja godverde godverdomme, heb ik me net bij Death Incorporated aangesloten Reageren
aerora Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 je kan 5 crews joinen even update zag dat ik nog geen 50 posts had dus nog geen recht om te joinen maar heb even (redelijk informatief) rondgespamt en nu zit ik over de 50 dus laat die invite maar komen:) Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Invite gestuurd. Forumnaam: TekaLoca Social Club-naam: TekaLoca Gamertag (Xbox 360 ofc.): TekaLoca BE >>> Door Thundercover: Aanmelding succesvol.<<< Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Forum: JaggysModz SC: JaggyGTA GT Xbox 360: x Jaggy x >>> Door Thundercover: Aanmelding succesvol.<<< Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Weet iemand wie "wesleyherrebrugh" of "wes508" is? Die kan ik hierboven niet vinden. Voor de rest is iedereen geaccepteerd, maar, zoals Thundercover hierboven al zei, kan het soms even duren voordat de requests aankomen. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Ja godverde godverdomme, heb ik me net bij Death Incorporated aangesloten En dat hoort ook je #1 crew te zijn uiteraard. Maar geen zorg, je kan in meerdere crews tegelijkertijd zitten en onderling schakelen in je game in het menu. Dus tijdens Clan Events gewoon even schakelen naar de Death Incorporated crew, dan zit je goed. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Ja godverde godverdomme, heb ik me net bij Death Incorporated aangesloten En dat hoort ook je #1 crew te zijn uiteraard. Maar geen zorg, je kan in meerdere crews tegelijkertijd zitten en onderling schakelen in je game in het menu. Dus tijdens Clan Events gewoon even schakelen naar de Death Incorporated crew, dan zit je goed. Dat is mij bekend, mijn post daarboven was pure troll Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Dat is mij bekend, mijn post daarboven was pure troll Ow, you dawg, you! Reageren
Raymon89 Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Leuk, ik doe mee! Forumnaam: Raymon89 Social Club: Raymon89 PSN ID: Raymon89 Reageren
Together Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Ik wil ook graag in de crew! Forumnaam: GTA5BOY Social club: lars0908 Psn ID: boy981 >>> Door Thundercover: Aanmelding succesvol.<<< Reageren
KoningJesper Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Forumnaam: SheldonCooper Social Club Naam: BojanAjax PSN-naam: jesperd_1 >>> Door Thundercover: Aanmelding succesvol.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.