GrandTheftHaye Geplaatst: 13 januari 2014 Rapport Geplaatst: 13 januari 2014 Ik zou dan ook wel graag willen joinen. Forumnaam: GrandTheftHaye R* Social club: HayeFinn PSN ID: HayeFinn >>> Door Thundercover: Check.<<< Reageren
Thundercover Geplaatst: 13 januari 2014 Rapport Geplaatst: 13 januari 2014 Ik sta al een aantal dagen op request pending Je had geen Social Club-account opgegeven, dus dan wordt het lastig. Ik heb je als het goed is nu een uitnodiging gestuurd. Reageren
rickbrinkman Geplaatst: 13 januari 2014 Rapport Geplaatst: 13 januari 2014 Ik sta al een aantal dagen op request pending Je had geen Social Club-account opgegeven, dus dan wordt het lastig. Ik heb je als het goed is nu een uitnodiging gestuurd. Sorry dacht dat ik hem had opgegeven. Ik heb de invite geaccepteerd. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 13 januari 2014 Rapport Geplaatst: 13 januari 2014 Request pending. Forumnaam: TheuNauz Social club naam: TheuNauz Xbox-live naam: TheuNauz >>> Door Thundercover: Check!<<< Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 Heb per ongeluk m'n crewlidmaatschap opgezegd toen ik van crew wou switchen. Graag mij dus even opnieuw toevoegen. Request op RSC is al de deur uit. Reageren
Thundercover Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Geplaatst: 17 januari 2014 Heb per ongeluk m'n crewlidmaatschap opgezegd toen ik van crew wou switchen. Graag mij dus even opnieuw toevoegen. Request op RSC is al de deur uit. Foutje kan gebeuren. Ik heb je weer uitgenodigd! Reageren
Shopke Geplaatst: 23 januari 2014 Rapport Geplaatst: 23 januari 2014 (bewerkt) Ik meld me bij deze aan! Forumnaam: Shopke Social Club: RudyvdW13 PSN: Shopke >>> Door Thundercover: Re-invited! <<< Bewerkt: 24 januari 2014 door Thundercover Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Geplaatst: 25 januari 2014 (bewerkt) Forumnaam: DarkViper_Brian Social Club: IamCrazyBrian PS3: Crazy-Trevor12 >>> Door Thundercover: Re-invited.<<< Bewerkt: 14 april 2014 door DarkViper_Brian Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 1 februari 2014 Rapport Geplaatst: 1 februari 2014 Ik zit er nu ook bij, had hem nog nog geaccepteerd >>> Door Thundercover: En nu sta je ook netjes in het overzicht. <<< Reageren
JustHano Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 (bewerkt) Hehe, eindelijk 50 posts GTAF: Hano_2000 SC: Hano_2000 PSN: Hano_2000 >>> Door Thundercover: Re-invited.<<< Bewerkt: 16 februari 2014 door Thundercover Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 Kan iemand mij eindelijk accepteren? Heb de invite al een maand staan denk ik en ik zou het erg leuk vinden als ik erbij word toegevoegd. Forum: TheDutchWesley Psn: TheDutchWesley Social Club: wesleyherrebrugh >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd en re-invited.<<< Reageren
Thundercover Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Pas als je een lijstje hier post kunnen we je toevoegen (en als je 50 berichten hebt, want dat had je een maand geleden nog niet). Bij dezen toegevoegd. Reageren
Finnboem Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 ik heb nog geen 50 posts... heb wel per ongeluk, een request gevraagd.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.