UberBug Geplaatst: 16 maart 2015 Rapport Geplaatst: 16 maart 2015 (bewerkt) Mijn naam van BoeBoe353 is omgezet in UberBug en ik ben overgegaan naar een PS4?! Naam: UberBug Social club: UberBug PS4: UberBug (PS3: BoeBoe353) Bewerkt: 19 maart 2015 door UberBug Reageren
tazmania Geplaatst: 21 maart 2015 Rapport Geplaatst: 21 maart 2015 Misschien is het tijd om wat crew invites te sturen? Staan aardig wat verzoeken open inmiddels. Reageren
Joriz Geplaatst: 29 maart 2015 Rapport Geplaatst: 29 maart 2015 De lijst heb ik weer flink bijgewerkt. Vrijdag 3 maart hebben we trouwens een Red Dead Redemption meeting op de PS3. Je kan je nog aanmelden via: http://www.gtaforum.nl/topic/134146-red-dead-redemption-meeting-34-ps3/ Reageren
Michael Geplaatst: 29 maart 2015 Rapport Geplaatst: 29 maart 2015 The Dutch Wesley staat nog steeds in deze lijst (en volgens mij ook nog op Social Club). maar hij is verbannen van het forum? Reageren
mrwhoopy Geplaatst: 12 september 2015 Rapport Geplaatst: 12 september 2015 Forumnaam: mrwhoopy Social Club Naam: crazyshooter19 PSN-naam: crazyshooter19 Reageren
FlexxNL Geplaatst: 25 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2015 Forumnaam: Pino1982 Social Club: Pino1982NL PS3/PS4: nWo_Terror_Freak Reageren
aron24 Geplaatst: 22 november 2015 Rapport Geplaatst: 22 november 2015 Forumnaam: aron24 Social Club: Endandaa PSN-Naam: Endandaa Reageren
jenstx Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 ik heb een pending request zegt rockstar, maar hij wordt niet geaccepteerd Reageren
Ymosky Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Geplaatst: 16 december 2015 is er eigenlijk ook een gtaforum crew voor de pc? Reageren
PrioX Geplaatst: 20 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2017 De officiële GTAForum crew is weer open voor zaken! De boel is afgestoft en de Online-crew heeft de leiding overgenomen. Wil je lid worden laat dan even je gegevens hier achter. Er zijn geen eisen meer dus iedereen is welkom! Reageren
Sandertju Geplaatst: 21 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2017 Gaaf!!! knalluh met z'alle!! Vooral veel PS4'ers en weinig XBOX'ers ? Reageren
PrioX Geplaatst: 21 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2017 5 minuten geleden, Sandertju zei: Gaaf!!! knalluh met z'alle!! Vooral veel PS4'ers en weinig XBOX'ers ? Klopt ja, er zijn veel leden met een PlayStation. Maar misschien dat jij de Xbox'ers kan vertegenwoordigen in de crew? Reageren
Sandertju Geplaatst: 21 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2017 Hoe zou dat er in de praktijk uit moeten zien want ik beheer al een crew. Zou ik deze moeten achterlaten en steeds switchen tussen beide of zijn er andere opties? Reageren
PrioX Geplaatst: 21 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2017 15 minuten geleden, Sandertju zei: Hoe zou dat er in de praktijk uit moeten zien want ik beheer al een crew. Zou ik deze moeten achterlaten en steeds switchen tussen beide of zijn er andere opties? Nee hoor, je kunt gewoon lid worden van de GTAForum crew en ondertussen lid blijven van jouw eigen crew. Je kunt namelijk in meerdere crews tegelijkertijd zitten. Je kunt echter maar één crew vertegenwoordigen (de tag achter je naam, crewkleuren, emblemen, etc). Maar welke crew dat is mag je natuurlijk helemaal zelf bepalen. Het beheren doet de Online-crew. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Reageren
Sandertju Geplaatst: 21 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2017 Leuk!! een GTAF crew, count me in and be my matties in crime, YEAH!!!! Platform: Xbox Gamertag: Sandertju Rockstart SocialClub: Hierrrr Headset: Jazekers! Actief: Zoveel mogelijk Wat wil een mens meer weten? roept u maarrrrr...!!! (of doe's gek, vraag t in t eggie) >>> Door PrioX: Toegevoegd. Welkom in de crew! <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.