dionkoffie Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 hoi, ik zit hier met een Dell optiplex GX280 telkens als ik hem opstart krijg ik dit probleem: ik heb de batterij van de moederbord al vervangen en wilt niet helpen. ik had dit probleem opgezocht en las iets over een videokaart. er zit hier geen videokaart in dus ik weet niets anders te doen. weet iemand een oplossing?? Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Je hebt beeld, dus dat betekent dat je grafische output gewoon werkt. Wat dit veroorzaakt kan ik niet met zekerheid zeggen. Kan je wel in de BIOS komen of is dit het eerste scherm dat verschijnt? Meestal heb je eerst het logo van de fabrikant, waar je op een bepaalde toets kan drukken om het BIOS in te gaan (meestal DEL of F10). Reageren
dionkoffie Geplaatst: 5 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 (bewerkt) dit is het eerste scherm dat komt ja. Toen windows wel startte gaf hij wel wat errors aan maar ik weet echt niet meer wat die errors zijn. Bewerkt: 5 januari 2014 door dionkoffie Reageren
gtaissuper Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 (bewerkt) Volgens mij is dit een bios melding die aangeeft dat er in de computer gerommeld is. Dit is in principe een onschuldige melding, die door een bios instelling te veranderen snel kan verdwijnen. Post anders even een afbeelding van het bios. Bewerkt: 6 januari 2014 door gtaissuper Reageren
GolfG60 Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Boot hem met 1 strip aan geheugen, niet doorstarten kan door foutief/kapot gaand geheugen komen. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 6 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 O_O hij werkt, tanks Reageren
GolfG60 Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 En wat heb je nu gedaan? Reageren
dionkoffie Geplaatst: 6 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 ik heb 4 ram slots. ik heb de 1e verplaats naar een andere slot en nu werkt hij weer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.