Silverbyte Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 (bewerkt) Velen van jullie doe ik waarschijnlijk geen plezier met het veranderen van mijn avatar, maar ik besloot dat ik eens iets persoonlijkers wilde dan Patrick Bateman die een visitekaartje aanneemt. Ik ben nog steeds groot fan van Vice City en het leek me leuk om een avatar in die stijl te creëren: palmbomen, skyline, neonkleuren, de hele rambam. Persoonlijk vind ik het resultaat prima geslaagd. Wat jullie? V2: Bewerkt: 6 januari 2014 door Silverbyte Reageren
Ignorance Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Best nice , Zelf gemaakt? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Zeer mooi. De enige opmerking dat ik kan geven dat de tekst niet 100% goed leesbaar is, zeker in de kleine 64x64px versie, door de glow er rond. Natuurlijk is dit net kenmerkend aan de neon stijl, maar ik zou het roze iets donkerder maken en/of de achtergrond iets minder zwart, zodat het contrast minder extreem wordt. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 6 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Bedankt voor je reactie, Hannes! Heb inmiddels een subtiel aangepaste ingesteld en in de hoofdpost gezet. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Die ene die je momenteel draagt, is zo'n goeie avatar dat de blauwe pijl op het hoofd van Aang spontaan jouw kant op wijst Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 In V2 zie ik niet echt een verschil, alleen dat de letters ietsjes dikker zijn. Maar zeer mooi gemaakt! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 In V2 zie ik niet echt een verschil, alleen dat de letters ietsjes dikker zijn. Maar zeer mooi gemaakt! Let maar goed op, hij heeft de glow verwijderd/sterk verminderd. Ik vind dit zelf wel een leuke avatar en in principe zou je ook de glow kunnen behouden rond de letters, maar dan zou ik de glow van de gebouwen erachter wat verminderen. Ik vind dat net iets te fel.. Ik heb ook geen idee wat die vierkantjes moeten voorstellen? Misschien zou je een spiegeleffect kunnen gebruiken met die palmbomen en gebouwen ipv. die vierkantjes? Al bij al een fijne, kleurrijke ava Reageren
3L1077 Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Ik vind 'm prima, tof werk, alleen zou ik wat dingen anders doen... De tekst is inderdaad onleesbaar, maar daar valt iets aan te doen. De tekst verander je naar SB, simpel, leesbaar, en herkenbaar. Of Silver of Byte kan bijvoorbeeld ook. Ik zou ook de kleuren nog net wat feller doen, de gloed nog net wat sterker, alles nog net wat meer over de grenzen heen trekken, want zo waren de jaren 80. Verder goed werk, Silver! Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 In V2 zie ik niet echt een verschil, alleen dat de letters ietsjes dikker zijn. Maar zeer mooi gemaakt! Let maar goed op, hij heeft de glow verwijderd/sterk verminderd. Ja dat bedoel ik. Ik wist niet het moet noemen. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Ik vind 'm zeker nice. Dat de kleine versie wat lastig leesbaar is valt vrij weinig aan te doen, mijn naam past er ook niet in op leesbare wijze. Al doet het er niet zoveel toe; omdat je naam eruit gewoon herkenbaar is uit de algehele vorm van de letters samen is het wel leesbaar. Ik ben ook zwaar VC fan, dus daarmee scoor je sowieso bij mij. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 (bewerkt) Vind het idee van Eliot, om er bijvoorbeeld SB (of Empire?) van te maken niet slecht. Waarom maak je er geen signature van? Die wissel je toch ook om de haverklap? @ hieronder: Neen, mis ik een t? Bewerkt: 7 januari 2014 door Hanneswasco Reageren
3L1077 Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Eliot Doe je dat nu echt altijd express? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 Tof gedaan zeg, helemaal in zo'n kleine ruimte. Oogt ook lekker 80's met dat neon en die kleuren. Persoonlijk zou ik nog wel even kijken naar je zwarte achtergrond. Het versterkt de kleuren en laat de glow goed naar voren komen, dat is natuurlijk ook de reden waarom je voor zwart gekozen hebt, maar ik ben wel benieuwd hoe het staat met een lichtroze of gele achtergrond. Een ander klein dingetje is de bovenkant van beide bomen, daar zou ik met de Pen Tool nog even een paar hapjes in maken. Maar uitstekend gedaan verder, ben stiekem wel een beetje jaloers op je ava... Reageren
Silverbyte Geplaatst: 7 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 Bedankt voor de tips Matthijs! Even twee andere achtergronden geprobeerd en de palmbomen aangepast. Reageren
3L1077 Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 Hmm, de zwarte vond ik persoonlijk mooier. Misschien een gek idee, maar kun je misschien proberen de zwarte laag weg te halen? Misschien kan het wel een tof effect geven, doorzichtig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.