Jump to content

Nieuwe avatar - Miami SB

Recommended Posts

Geplaatst:

Geel oogt best goed naar mijn smaak. De glow valt zoals verwacht wel wat weg, maar die kun je enigszins nog wel tweaken met cyaan of andere felle kleuren. Het leuke van je ava is dat er in principe heel veel manieren zijn om hetzelfde gevoel over te brengen. Mocht je de achtergrond bij bijvoorbeeld de roze versie te saai vinden, dan kun je ook proberen om een soort miami sky (ik noem het maar even zo) te creëren.

Wat is overigens de gedachte achter de balk achter je naam? Om je naam beter leesbaar te maken of om subtiel iets weg te werken? :puh:

Geplaatst:

Zowel die met donkere als met gele achtergrond zijn cool, die laatste geeft een soort chewing gum strandsfeer, en die eerste een gezellige neon night life sfeer. Gek genoeg past die lichtblauwe kleur bij beide versies wel, waar ze allebei toch heel anders overkomen. Alleen zie je bij die gele versie de gebouwen niet echt meer.

Het zou perfect zijn als je een script had dat ervoor zorgt dat je die gele overdag draagt en het naar die donkere wordt geswitcht als het donker wordt. Doet me denken aan die albums van Nelly, Sweat en Suit;

nelly_sweat_suit.jpg

Als ik per sé moet kiezen vind ik toch die met donkere achtergrond het mooist.

Geplaatst:

Schitterend! Mijn naam is veel korter, dus die kun je er denk ik beter op zetten, voor de leesbaarheid :engel:

Ik vind die palmbomen bij de gele en roze versie een stuk mooier. Alleen de zwarte achtergrond vind ik toch wel het mooiste!

Misschien een ideetje om van die achtergrond een kleurverloop te maken zoiets als bij de "greetings from VC poster"?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...