xCrazyShotgun Posted January 6, 2014 Report Posted January 6, 2014 Eigenlijk wou ik de volgende 'Wat is jou favoriete .... car?' woensdag doen, maar dan heb ik helaas weinig tijd. Dus we gaan het nu doen! Wat is jou favoriete Muscle car? de snelheid? de tuning opties? de rijgedrag? Voor mij is het de Dominator. Hij rijdt lekker, hijs snel, en de tuning opties zijn ook lekker. Een must have! ik hoop geen foutjes te maken. Quote
Jacky-2007 Posted January 6, 2014 Report Posted January 6, 2014 Ik wacht tot een patch de Imponte Dukes toevoegt en jij 'm in je stemming hebt toegevoegd. Ben nog steeds erg sip om het feit dat mijn favoriet niet is meegenomen naar GTA V. En dan nog wel de typische Dixie Horn russen de optionele horns stoppen.. -1 Rockstar, -1.. Quote
ChelseaFC Posted January 6, 2014 Report Posted January 6, 2014 De Imponte Phoenix. Een schoonheid van een auto en je kan hem geweldig tunen met o.a. die hoge spoiler. Bovendien is hij ook nog snel als je er turbo, engine upgrade, transmission etc. erop hebt zitten. Quote
FcUtreg4Life Posted January 6, 2014 Report Posted January 6, 2014 met afstand de Declasse Sabre Turbo Quote
xCrazyShotgun Posted January 6, 2014 Author Report Posted January 6, 2014 Volgende week maandag de Super cars! Quote
Sir_Ballas Posted January 6, 2014 Report Posted January 6, 2014 Ik wacht tot een patch de Imponte Dukes toevoegt en jij 'm in je stemming hebt toegevoegd. Ben nog steeds erg sip om het feit dat mijn favoriet niet is meegenomen naar GTA V. En dan nog wel de typische Dixie Horn russen de optionele horns stoppen.. -1 Rockstar, -1.. zowiezo een DLC met meer auto's uit IV Quote
xCrazyShotgun Posted January 6, 2014 Author Report Posted January 6, 2014 Ik wacht tot een patch de Imponte Dukes toevoegt en jij 'm in je stemming hebt toegevoegd. Ben nog steeds erg sip om het feit dat mijn favoriet niet is meegenomen naar GTA V. En dan nog wel de typische Dixie Horn russen de optionele horns stoppen.. -1 Rockstar, -1.. zowiezo een DLC met meer auto's uit IV De Turismo! Quote
UberBug Posted January 7, 2014 Report Posted January 7, 2014 met afstand de Declasse Sabre Turbo +1 Alleen dat geluidje van de motor is al een.... Verder zijn er ook nog een hoop mods voor deze auto. Quote
--Simon-- Posted January 7, 2014 Report Posted January 7, 2014 Dat is toch wel zeker de Phoenix, zónder die belachelijke spoiler Quote
muller295 Posted January 8, 2014 Report Posted January 8, 2014 De Imponte Phoenix. Een schoonheid van een auto en je kan hem geweldig tunen met o.a. die hoge spoiler. Bovendien is hij ook nog snel als je er turbo, engine upgrade, transmission etc. erop hebt zitten. Zeker vet. Standaard is ie gebaseerd op de Pontiac Trans-Am, maar met die hoge spoiler lijkt hij wel op De Pontiac Superbird Quote
muller295 Posted January 8, 2014 Report Posted January 8, 2014 met afstand de Declasse Sabre Turbo +1 Alleen dat geluidje van de motor is al een.... Verder zijn er ook nog een hoop mods voor deze auto. Vind je 'm nou vet of niet? Waarom een teleurgestelde cheerleader? Quote
UberBug Posted January 8, 2014 Report Posted January 8, 2014 met afstand de Declasse Sabre Turbo +1 Alleen dat geluidje van de motor is al een.... Verder zijn er ook nog een hoop mods voor deze auto. Vind je 'm nou vet of niet? Waarom een teleurgestelde cheerleader? Het had een feestvierende cheerleader met een kort rokje moeten zijn...deze heeft er zo te zien niet zoveel zin in.... bij deze is ze ontslagen en vervangen Quote
Magic040 Posted January 11, 2014 Report Posted January 11, 2014 1.Gauntlet 2.Dominator 3.Buccaneer Quote
Yoeerii Posted January 13, 2014 Report Posted January 13, 2014 De Imponte Phoenix. Een schoonheid van een auto en je kan hem geweldig tunen met o.a. die hoge spoiler. Bovendien is hij ook nog snel als je er turbo, engine upgrade, transmission etc. erop hebt zitten. Hoe kom ik hier aan.. ? Quote
Recommended Posts