Jump to content

Hoe zit het nou precies met auto's opslaan.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi.

Ik heb een aantal vragen over autos opslaan

>Hoeveel plekken zijn er nou om een auto op te slaan?

-Zijn dit 3x 4-auto-garage; 2x 1-auto-garage ?

>Heeft Trevor ook een opslag plaats naast zijn 4-auto-garage?

En ik heb soms nog steeds dat er een auto mist uit een van mijn garages...

Geplaatst:

> Er zijn 3 x 4 auto garage's en 2 x 2 garage's.

> En Trevor heeft bij zijn huis in Sandy Shores een 1/2 x auto garage.

Geplaatst: (bewerkt)

Michael - 2 auto's bij z'n huis in Rockford Hills en 4 auto's in de garage aan ??? (Sorry, naam kwijt, maar heeft iig 'n blauwe markering)

Franklin - in eerste instantie 1 auto bij het huis van hem en z'n tante, maar deze raakt hij kwijt zodra hij verhuist naar de Vinewood Hills. Bij dat huis kun je dan 2 auto's saven en dan is er nog z'n garage voor 4 auto's in Grove Street. (groene markering)

Trevor - 2 auto's bij z'n trailer in Sandy Shores en 4 auto's in de Pillbox Hill garage. (oranje markering) Daarnaast kan hij nog iig 1 (wellicht zelfs 3, ik weeet dit echter niet zeker en dit is volgens mij ook maar tijdelijk) auto('s) saven bij het appartement van Wade's neef in Vespucci Beach. Later in het spel kan hij ook nog 2 auto's stallen naast de Vanilla Unicorn stripclub. (rechts naast het gebouw als je naar de ingang kijkt, op de parkeerplaatsen met gele stootranden)

Uiteraard kun je met Michael niet in Franklin's garages, met Franklin niet in die van Trevor etc. etc.

Bewerkt: door FcUtreg4Life

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...