dark_father0 Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 hallo beste fora-mensen als ik een filmpje met fraps opneem of film met mijn camera zou ik er graag ondertitels voor maken , ik weet hoe ik ondertitels moet toevogen aan een video bestand maar ik weet niet hoe ik ze moet maken , kan iemand mij daarbij helpen ??? thanks dark Reageren
Aloyz Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 maken moet ik kladblok, toevoegen met Virtual Dub Mod, of gewoon teksten onderin het scherm maken. Reageren
dark_father0 Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 wat bedoel je met onderaan het sherm ? gaat het met movie maker ook ofzo ? :rolleyes: Reageren
Jorge_F Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Ik weet zelf hoe het moet maar begrijp dat het niet eenvoudig is om uit te leggen. Om de ondertitel te maken kan je Submagic gebruiken. Ook bestaat er een programma die TXD Workshop heet. Bij beide programma's moet je het opslaan als een .srt bestand. Die kan je namelijk mits de subtitle plugin gebruiken in Virtual Dub om onder je bestandje te zetten. Ik denk niet dat je er veel van begrijpt . Misschien kan ik er binnenkort wel een tutorial over maken. Reageren
dark_father0 Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 ja ik snap het ongeveer , ik weet wel hoe je met virtual dub een subtiel aan een avi bestan voegd dus dat is goed , ik wist gewoon niet hoe ik ze moest maken merci grtz dark Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.