Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo, ik zit hier met een probleem. ik heb besloten om sa opnieuw te gaan modden (alweer :7), heb nu een mod, (aardig HD), maar na een minuutje of 10 spelen crasht het spel. of tenminste, ik krijg de melding: gta_sa.exe is gestopt met werken.

hierbij een lijst van wat ik heb gedaan:

-ik had allerlei mods, gezien het feit dat het begon na een bepaalde mod, heb ik die verwijderd, zonder resultaat

-deze mod had ook aangepaste onderdelen voor de Wheel Arch Angels, die ik handmatig in het gta3.img bestand moest zetten, dus na de mod verwijderd te hebben crashte sa nog steeds. dus alle andere mods verwijderd, gta3.img vervangen door de ge backupte versie, opnieuw geprobeerd zonder enige mods, crashte niet meer.

-1 car mod geinstalleerd, 10 minuten spelen = crash

(ik heb volgens mij v1.0, met stream memory fix, alle mods zijn geinstalleerd met sami)

ik hoop dat dit genoeg info is,

Ballas (Bertus)

Geplaatst:

Had je die wagen al tegengekomen voor de crash? Zoniet dan kwam je hem waarschijnlijk na die 10 minuten tegen waarna het spel crashte doordat er een bug in deze carmod zit.

Geplaatst:

Heb je eerder wel dergelijke mods geïnstalleerd die je verwijderd hebt? Dan bedoel ik dus buiten al die mods in gta3.img.

Geplaatst:

Ik lees net in de openingspost dat je een stream memory fix heb toegepast. Zou deze het niet kunnen veroorzaken? Je zou eventueel een volledig cleane installatie kunnen doen maar dan op een andere locatie. Hierbij ben je in ieder geval zeker dat er geen oude files over blijven wat soms wel zou kunnen voorkomen.

Geplaatst:

dat zal ik dan wel proberen. zou het trouwens ook kunnen komen door een in beta verkerende vehicle stream fix? hiervan zater er 2 bij, in de readme stond dat ik er 1 moest installeren. zou het ook kunnen helpen dat ik de andere installeer?

Geplaatst:

Gebeurt het vaker? Als je nu weer opstart? Ben je op een bepaalde plek, waardoor het crasht? Of is het compleet random?

Geplaatst:

Gebruik de IMG Tool om de auto weer te verwijderen (en de oude versie terug te zetten), kijk of het dan nog steeds gebeurt. Zo ja; herinstalleren. Zo nee, dan is de auto om wat voor reden dan ook bugged.

Ik raad je stellig aan om altijd alles te installeren met IMG Tool. Ik heb vaker gehoord dat SAMI zorgt voor onverklaarbare crashes.

Geplaatst:

alles wat hierboven staat geprobeerd, zonder resultaat, toen de vehicle stream fix verwijderd, en guess what? no more crashes :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...