Aeyo Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Hallo, Bijna heb ik genoeg geld verdient om een Adder te kopen. Echter heb ik begrepen dat er in het verleden high end auto's uit garage's zijn verdwenen. Is dit nog steeds een issue, oftewel is het wijs om nog even te wachten? En is de Adder gelijk al verzekerd als je hem koopt? Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Op de Adder krijg je gelijk tracker met verzekering. Op de andere vraag ehm..... er zijn soms bugs dat ie verdwijnt en dan terugkomt. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Hoewel de Adder een leuk, snel voertuig is is het in mijn zin niet het beste voertuig. Mag dan wel snel zijn maar op snelheid stuurt hij dan ook voor geen meter, Je kan je geld beter in een Cheetah, Entity, Vacca, of zelfs een Infernus stoppen. Reageren
Nitivity Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 Toevallig had ik die verdwijn truc gister. Toen ff terug naar storymode en weer terug naar online switchen en alles stond weer in de garage. Niks om je zorgen over te maken. Reageren
Ignorance Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 Ik raak je de Entity ik snap dat je de Adder wilt zodat het lijkt dat je rijk bent. Maar als ik jou was zou ik de Adder echt niet nemen. Reageren
Lebron Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 Entity is echt pakken beter en mooier, en bovendien minder duur. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 hypercars zijn skeer, koop gewoon een patriot met level 4 upgrades Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 De Patriot is dan wel snel, maar het blijft een SUV, en het ding stuurt op snelheid voor geen meter Reageren
Aeyo Geplaatst: 8 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Idd, Patriot is nou niet echt een alternatief. Ben uiteindelijk na wat uitproberen in de singleplayer voor de Entity gegaan. Thnx voor de antwoorden iedereen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.