Jump to content

Welke Android smartphone voor ongeveer 300 - 400 eu


Miek

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een nieuwe telefoon nodig. Ik zoek een goede Android smartphone voor ongeveer 200- 400 euro. Ik overweeg de Moto G: heel goede specs voor maar 200eu. Ik overweegde ook de Nexus 5 maar blijkbaar heeft die geen goede batterij en jammer genoeg geen SD kaart slot.

Wat is volgens jullie de beste Android telefoon tussen de prijsklasse 200 - 400 €?

Link to comment
Delen op andere websites

Nexus 5 lijkt mij toch eerder een betere keuze. Betere hardware en altijd de nieuwste Android versie. Tevens zit er hier geen laagje op(Samsung, Sony, HTC, enzoverder gooien een eigen laagje over Android wat een vertragend effect heeft) van de fabrikant.

Link to comment
Delen op andere websites

Nexus 5 lijkt mij toch eerder een betere keuze. Betere hardware en altijd de nieuwste Android versie. Tevens zit er hier geen laagje op(Samsung, Sony, HTC, enzoverder gooien een eigen laagje over Android wat een vertragend effect heeft) van de fabrikant.

Ik overweeg deze sterk maar heeft een slechte batterij naar het schijnt... En software maakt niet uit, ik zet er waarschijnlijk toch een custom rom op, heb je even goed de stock versie van Android.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik overweeg deze sterk maar heeft een slechte batterij naar het schijnt... En software maakt niet uit, ik zet er waarschijnlijk toch een custom rom op, heb je even goed de stock versie van Android.

http://www.smartphoneshop.be/product/325662/category-161308-smartphones/htc-butterfly.html

Jammer genoeg ook geen SD slot, strak design laat dat nu eenmaal niet toe..:N (HD resolutie trouwens..)

Verder is dit ook nog een goede, maar de HTC Butterfly/Nexus 5 zijn toch wel de beste keuzes in mijn ogen.

http://www.smartphoneshop.be/product/361870/category-161308-smartphones/htc-desire-500.html

Dit is misschien wel een tijwfelgevalletje:

http://www.smartphoneshop.be/product/342407/category-161308-smartphones/huawei-ascend-p6.html

Uitbreidbaar geheugen, héél strak design(geen HD resolutie).

Link to comment
Delen op andere websites

Nexus 5 lijkt mij toch eerder een betere keuze. Betere hardware en altijd de nieuwste Android versie. Tevens zit er hier geen laagje op(Samsung, Sony, HTC, enzoverder gooien een eigen laagje over Android wat een vertragend effect heeft) van de fabrikant.

Helemaal mee eens! Ik ben ook van plan een smartphone te gaan kopen in dezelfde prijsklasse als Miek en de Nexus is ook mijn keuze geworden. Tevens las ik op Tweakers dat eind Januari de BTW dagen weer bij de Mediamarkt zijn en dan zou de Nexus 5 maar 340 euro kopen. Zelf ga ik 'm dan kopen ;)

Ik overweeg deze sterk maar heeft een slechte batterij naar het schijnt... En software maakt niet uit, ik zet er waarschijnlijk toch een custom rom op, heb je even goed de stock versie van Android.

De accucapaciteit is inderdaad kleiner dan de meeste smartphones, maar in de software zitten veel trucjes die de accuduur weten te rekken.

40WotKk.png

3vK1E2E.png

(bron)

Houd er rekening mee dat alle telefoons die in dit lijstje staan allemaal ¤35 tot ¤250 duurder zijn dan de Nexus 5!

Bewerkt: door ZaroX
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf de MOTO G van motorola gekocht!

Voor 200 euro een hele goeie!

Ben er heel blij mee.

-Is snel

-Je kan straks upgraden naar android 4.4

-batterij is ook best goed, ik kon er 3 dagen mee voort

-Telefoon is niet al te groot, ligt lekker in de hand, en heel stevig gebouwd.

nadeel is dat er geen sdtje in gaat, en dus maar weinig opslag ruimte heeft: namelijk 5gb bruikbare.

maar is de opslag geen probleem voor jou zou ik zeker deze MOTO G gaan kopen.

Voor de prijs echt een topper!

http://tweakers.net/reviews/3334/motorola-moto-g-budgettopper.html

MAAR!: op de moto g kan je geen iFruit downloaden :(

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

ik haad de huawei ascend p6 aan. ga ik ook halen ;)

Deze heb ik ook sinds een maandje... Ben er best tevreden over. Ik zie en hoor wat gemengde reacties over dit toestel, maar voor een casual gebruiker is het een prima ding. Een verademing qua snelheid en gebruik t.o.v. de Galaxy Ace die ik voorheen gebruikte. De batterij gaat ruim een dag mee bij wat internetten, Whatsapp en een spelletje in de trein, maar bij intensief gebruik (videobellen, zware spellen) is de batterij toch sneller leeg dan ik verwacht had. Daarnaast kan de telefoon behoorlijk warm worden, dus dat is wel iets om rekening mee te houden.

Link to comment
Delen op andere websites

ik haad de huawei ascend p6 aan. ga ik ook halen ;)

Deze heb ik ook sinds een maandje... Ben er best tevreden over. Ik zie en hoor wat gemengde reacties over dit toestel, maar voor een casual gebruiker is het een prima ding. Een verademing qua snelheid en gebruik t.o.v. de Galaxy Ace die ik voorheen gebruikte. De batterij gaat ruim een dag mee bij wat internetten, Whatsapp en een spelletje in de trein, maar bij intensief gebruik (videobellen, zware spellen) is de batterij toch sneller leeg dan ik verwacht had. Daarnaast kan de telefoon behoorlijk warm worden, dus dat is wel iets om rekening mee te houden.

dat brengt me ietsje aan twijfel. ik vind hem er wel mooi uit zien. werken de games ook goed??? anders doe ik mee in dit topic en is me budget max 350 euro!

Bewerkt: door dionkoffie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...