Jump to content

Waar zijn de 'normale' rooms gebleven?

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat mij heel erg opvalt momenteel is dat bijna iedereen 'gek' geworden is. Kan mn garage nog niet uitrijden of ik word al neergeschoten of met een stickybomb om het leven gebracht. Zijn dat hackers of gewoon gassies die niet meer weten wat ze met het geld moeten doen?

Heb zelf momenteel 370.000.000.000,- afgerond naar beneden. Kan het zijn dat ik al in zo'n cheatersroom zit? Moet eerlijk zeggen dat mijn zin om GTAOnline te spelen wel naar een dieptepunt is gezonken.

Weet dat er al genoeg topics over 'hackers' zijn daarom mijn vraag of er meerdere mensen zijn die last hebben van players die alleen maar bezig zijn met andere neermaaien.

Geplaatst:

Uiteraard is dat zo. En om ervoor te zorgen dat we hier niet allemaal hiervan helemaal knots geraken, hebben we een gtaforumnl crew gestart. Je kan je hiervoor opgeven in C&C Recruitment. Als je vervolgens online gaat join je een crewsessie of start je zelf een private crew session. Zo weet je dat je verschoond blijft van de grootste mafkezen in Online. :sigaar:

Geplaatst:

je kom niet zomaar in die cheaterpool, kzou me daar niet al te druk over maken.

Alleen als je zelf dingen gehackt of gemod hebt is het een ander verhaal.

Of die DNS servers gejoint heb, dan ook.

Zelf heb ik ook een bak met geld en gebruik gemaakt van die lsc glitchs en nog een aantal en zit ook niet in de cheaterpool.

Geplaatst:

@ Jans-1987: dat overkomt mij ook weleens, maarja dan ga ik toch opzoek naar een room met meerdere mensen haha.

Wat bedoel je precies met die DNS servers?

Misschien geeft de vraag erboven wel antwoord maar zeg het er ff bij ik weet niet hoe ik moet hacken of modden, ben blij dat ik weet hoe mn PS3 aangaat haha.

Geplaatst:

Er zijn luitjes geweest die eigen servers maakte (ofso iets) als je dan z'n server join dan kan je heel snel rp verdienen of geld.

Maar dan moet je je DNS instellingen veranderen in je instellingen, je kan er volgens mij niet zomaar in belanden.

Geplaatst:

@ Prutser: Ooow oke, ik heb niks veranderd aan mn DNS instellingen dus dan hoef ik me daar geen zorgen om te maken.

Hopen dat R* er snel wat aan gaat doen en als ze mn account resetten dan neem ik dat maar voor lief.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...