rickbrinkman Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2014 (bewerkt) Hoi is het mogelijk om de auto van coveted te kopen/krijgen? Bewerkt: 7 januari 2014 door rickbrinkman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2014 (bewerkt) Je kunt hem tijdens de missie gewoon in je garage rijden. Heb ik ook met de Sanchez gedaan Bewerkt: 7 januari 2014 door Ezra24rct3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rickbrinkman Geplaatst: 7 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2014 Mijn huis staat niet aangegeven op de kaart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2014 Dat maakt niet uit, je kunt gewoon je garage in rijden met die auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrutserNL Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2014 Welke auto is dat eigenlijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2014 Dat is volgens mij de Declasse Granger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2014 Grangers zijn niet zeldzaam, Kom die dingen te pas en te onpas tegen joh. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.