Ricodinho Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 Ik vond deze tekst in een steegje in Downtown Vinewood. Weet iemand of dit een verwijzing is naar iets of dat het een hint is voor iets? Reageren
Big Boss Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 Er zijn zo wel meer vage tekstjes te vinden. Het lijkt mij zelf vergezocht, maar deze specifieke screenshot zou een persiflage kunnen zijn op Portal's befaamde "The cake is a lie" uitspraak. Reageren
thebig Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 Portal's befaamde "The cake is a lie" uitspraak. Daar dacht ik ook direct aan bij 'The Fruit Tree Is A Lie'. Voor de rest lijkt het me gewoon en vage tekst, lijkt me niet echt een verwijzing achter te zitten. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 (bewerkt) You werent supposed to be able to get there you know Bewerkt: 7 januari 2014 door Dipsie8 Reageren
Ricodinho Geplaatst: 8 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Ergens anderd vond ik een op xichzelfstaande lichtgevende boom. Misschien de fruit tree? Reageren
Ricodinho Geplaatst: 8 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Deze bedoelde ik. De locatie is Mount Gordo. Overdag is de boom gewoon groen, maar in t donker licht ie op. Iemand enig idee? Reageren
thebig Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Hmm, 't is inderdaad wel speciaal, die boom. Maar ik zie niet direct een verband met 'fruit tree'. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Ik zou het verhaal wel eens willen weten achter die gouden boom. Reageren
Supertramp Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 (bewerkt) En in het verhaal op de muur gaat het om de zon nu is de zon en een oog en volgens mij ook yoga belangrijke verwijzingen die te maken hebben met de tekst van de ruimteschotels. Zelf ken ik maar één dino spoilerhttp://www.youtube.com/watch?v=jSQcHqR0KpYspoiler Bewerkt: 11 januari 2014 door Supertramp Reageren
Racemees Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Geplaatst: 12 januari 2014 Als je het epsilon program gaat volgen zie je in een cut scène de vrouw die tekst maken Reageren
TheuNauz Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Geplaatst: 12 januari 2014 (bewerkt) Bizar! Die teksten zie je inderdaad wel vaker, maar deze was mij nog onbekend. Die boom is wel een heel vreemd verhaal.. Edit: over de lichtgevende boom. Bewerkt: 12 januari 2014 door TheuNauz Reageren
Shopke Geplaatst: 13 januari 2014 Rapport Geplaatst: 13 januari 2014 Op de foto's hierboven van Ricodinho ziet de boom er idd goud uit. In het filmpje echter gewoon groen. Ik denk dat gewooneen foutje is in de game. Niets bijzonders... Reageren
Supertramp Geplaatst: 13 januari 2014 Rapport Geplaatst: 13 januari 2014 En in de desert tussen die ruimte hippies staat ook een boom en dat kan ook een fruitboom zijn. Maar zijn er nog meer dino's of draken in het spel en is er één met een zadel of gaat het hier om een bergrug? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.